Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lijkt me heel gezellig om met z'n vieren (dus 2 ruiters en 2 paarden
) op pad te kunnen! Gewoon gezellig samen naast elkaar stappen en kunnen kletsen. Dus: iemand die vlakbij de Heensche Molen (omgeving Steenbergen NB) een paardje heeft staan, mag zich zeker melden!! 
Karin schreef:Ik ga eigenlijk altijd in mijn eentje. Als je wilt trainen voor endurancewedstrijden en je hebt geen andere enduranceruiters in je nabije omgeving, dan moet je wel. Ik vind het overigens ook heerlijk, in mijn eentje rijden. Niet alleen de trainingsritten, maar ook de gewone buitenritten. Af en toe spreek ik ook wel af met anderen. Maar 98% van de tijd rijd ik in mijn eentje.

Als er anderen bijzijn is ze erg plakkerig naar de andere paarden toe, en is ze eigenlijk alleen maar met de andere paarden bezig. Zelf vind ik het wel leuk om met iemand samen te gaan, maar ik ga net zo lief alleen. Zolang de pony maar betrouwbaar is vind ik dat ook wel kunnen. We gaan vanuit de manege ook weleens met een groep van ongeveer 10 tot 12 paarden, en dat vind ik ook wel iets hebben. Zolang ik maar ergens vooraan rijd