Handschoentjes NIET paardproof

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: Handschoentjes NIET paardproof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 14:25

maar alleen al door het contact met de mond en dan de dopjes van de teugels die (zeer) licht schuren tegen mijn handen krijg ik dus al blaren. De teugel ligt bij mij nooit onbewegelijk in mijn hand. Wellicht ook mijn eigen probleem, omdat ik te weinig mijn handen in de goede houd misschien en ze daardoor nog wel eens willen doorglijden naar de kootjes (kan het niet uitleggen).
WEet alleen dat ik, ook zonder trekken, vrijwel meteen blaren heb. Zoals gezegd, zonder contact op de teugels, maar met wel een juiste teugelvoering, heb ik ze ook.
nickyu, de houding die je met de teugels hebt als ze gewoon op de grond liggen en je ze vast hebt, is uiteraard anders als wanneer je contact hebt met een paardenmond.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 17:12

Ja, maar ga maar eens "spelen met de teugels" zoals ze dat zo mooi zeggen, zonder dat ze toch een beetje bewegen in je handen.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:14

Als ze weer acties hebben bij de lidl moet je eens gaan kijken ze zijn heel goedkoop en slijten ook niet snel
ik rijd zelf met decatlon handschoenen ze slijten wel maar ze zijn ook niet duur 8 euro geloof ik