waarom zjn sommige rijbroeken zo duur ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

leeneliefje

Re: waarom zjn sommige rijbroeken zo duur ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 18:28

Ik had een broek gekocht van red horse. Bloos
hij was maar 25 euro, maar ik had effe snel een broek nodig voor een weekje. Maar daarna gebruikte ik heb nog steeds maar nu beginnen de gaten er al in te vallen. Dit na een half jaartje! Boos!
het verschilt natuurlijk per broek maar red horse is niet aan te raden!
goedkope prijs goedkope kwaliteit!

en weet wel
goedkoop is duurkoop! Tong uitsteken

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 20:16

leeneliefje schreef:
Ik had een broek gekocht van red horse. Bloos
hij was maar 25 euro, maar ik had effe snel een broek nodig voor een weekje. Maar daarna gebruikte ik heb nog steeds maar nu beginnen de gaten er al in te vallen. Dit na een half jaartje! Boos!
het verschilt natuurlijk per broek maar red horse is niet aan te raden!
goedkope prijs goedkope kwaliteit!

en weet wel
goedkoop is duurkoop! Tong uitsteken

goed dat je het meld! want ik had er 1 gezien van red horse, maar dan laat ik die nog maar even zitten...

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:31

ik weet niet wat jullie dan met jullie broeken doen, maar ik kan met die goedkopere (mondoni, Hkm etc) ook tijden mee hoor, die zijn bij mij echt nog niet in een jaar versleten... en rij dan ook nog meerdere paarden per dag Clown

Katoo71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 13:59

Nou ben vandaag op rijbroeken jacht geweest, en ben zonder broek maar met jas thuis gekomen.

Ik vroeg aan de desbetreffende eigenaar of hij leuke wat redelijk te betalen rijbroeken en jassen had vervolgens werd er door de winkel naar een verkoopster geroepen of er goedkoop spul was want mevrouw wil er niets voor uitgeven..... nou vraag ik je... je zou zo weg lopen Boos!
Ik stond werkelijk heel stom te kijken , ik zei nog is dat erg dan dat ik zuinig ben ? maar goed geen broek wel een harry horse jas van 40 euro kijk en dat zijn leuke prijzen !

Ik ga volgende week naar een andere zaak waar ze veel meer keuze hebben en hoop dan wat vriendelijker te worden behandeld. Ik ga geen namen noemen daar schieten we hier niets mee op

zoek856

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 13:18

Volges mij is er weinig verschil tussen goedkopere en duurdere merken. Je betaald voor de naam.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 09:10

ik vind dat er wel degelijk verschil in zit Bloos

ik heb een eurostar klarissa (kunstlederen zitvlak) van ronde de 100 euro, maar de broek begin te pluizen Boos!. De anky en de pikeur heb ik al veel langer, zijn al vaker gewassen en zien er gewoon als nieuw uit, dat kan ik niet van de eurostar zeggen Bloos

Ik heb ook een duurdere variant van eurostar (150 euro) die blijft wel mooi.

Het is maar net wat je wilt, wil je 3 jaar over een broek doen betaald zich een dure broek wel terug Ja. Sommige broeken zijn aburd duur, bv anky. Die koop ik dan ook alleen maar tweedehands Clown