Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Echt super fijn jasje en hij zit ook erg mooi
! Ben er heel blij mee maar hij is een beetje aan de grote kant
hestejente schreef:Natuurlijk hoor je er netjes uit te zien, laten we dat voorop stellen. En ook dat je netjes rijdt. En dat vind ik zo ontzettend veel belangrijker! Ken je die types met hun ankydekjes en superdure ultrahippe spullen die hun paard dan vervolgens naar beneden zagen? Brrrrrrrrr! En dat zeg ik niet om wie dan ook hier op dit topic aan te vallen maar om aan te geven dat er ook mensen zijn die die sjieke jasjes, prestigieuze laarzen en weet ik wat voor neusriem er nou weer in de mode is niet belangrijk vinden.
) zit dit jasje perfect (valt nl. vrij ruim van boven). Voor foto's zie het onderstaande topic !

ouder type met 3 knopen voor.. vind 4 knopen veel mooier en een dubbele splits achter
te kort bij de mouwen
Benna schreef:Ik ook Pikeur Diana. Geweldig jasje, ook omdat deze iets langer is dan andere jasjes!
vonneke schreef:Ik heb de ANKY ook aangehad (gewoon model), maar die was mij te kort aan de mouwen!!
een 36 was aan de mouwen goed, maar taille te wijd, en 34 was aan de mouwen te kort en aan de taille goed
talented schreef:vonneke schreef:Ik heb de ANKY ook aangehad (gewoon model), maar die was mij te kort aan de mouwen!!
een 36 was aan de mouwen goed, maar taille te wijd, en 34 was aan de mouwen te kort en aan de taille goed
Waarom laat je hem niet in Oirschot op maat maken?Heb ik ook gedaan, erg mooi jasje!
! 

casperrr schreef:hee Yvonne, ik heb dit jasje (was even de beste foto die ik kon vinden)
Ik dacht dat het een Reynal Rider was.
Zal zo even kijken!
Ik heb zelf Harry horse's , maat 36 of maat 176 weet het even niet meer. maar ben ook nog maar 13 dus kan het jasje nog wel eventjes aan.
talented schreef:vonneke schreef:Ik heb de ANKY ook aangehad (gewoon model), maar die was mij te kort aan de mouwen!!
Waarom laat je hem niet in Oirsterwijk op maat maken?Heb ik ook gedaan, erg mooi jasje!