Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Hij is helemaal wind dicht!! en je kan er indd gemakkelijk nog een sikke trui onder doen ! ze vallen wel mega groot
, maargoed:

MarliesR schreef:Gisteren met die kneiterharde wind goed ondervonden dat hij inderdaad ook goed winddicht is![]()
Enige waar ik minder blij mee was, is dat de rits al na anderhalve maand stuk was, maar heb er een nieuwe rits in laten zitten en nu is hij gewoon weer helemaal goed. Ben er nog steeds erg blij mee.
rowo schreef:MarliesR schreef:Gisteren met die kneiterharde wind goed ondervonden dat hij inderdaad ook goed winddicht is![]()
Enige waar ik minder blij mee was, is dat de rits al na anderhalve maand stuk was, maar heb er een nieuwe rits in laten zitten en nu is hij gewoon weer helemaal goed. Ben er nog steeds erg blij mee.
Ben je wel terug gegaan met die jas? Dat mag nl echt niet, de rits na anderhalve maand al stuk!!!

rowo schreef:Ik heb er ook nog geen problemen mee gehad, maar vind dat van die rits wel erg stom zeg!
Ik vind het wel erg jammer dat die van mij niet meer waterdicht is.....

Raggel schreef:Mja mode he...

Raggel schreef:Gussie,
Allereerst iedereen zijn voorkeur, moet iedereen helemaal zelf weten hoor!
Maar een jas voor 125,95 waarvan de rits zoo snel kapot gaan(kan altijd gebeuren natuurlijk, maar toch) , die na 2-3 keer wassen als niet meer echt waterdicht is en niet eens eens geschikt is voor het hele jaar door (te warm en te koud)...
Sorry hoor, maar ik vind het een beetje absurt. Maar dit is mijn mening natuurlijk, ieder zijn eigen ding.
Maar ik denk dat je voor dat geld toch wel een kwalitatief betere jas kan krijgen... En dan heb ik het nu over de Classic, dus nog niet eens de gevoerde..
Mja mode he...

Skitter schreef:Raggel schreef:Gussie,
Allereerst iedereen zijn voorkeur, moet iedereen helemaal zelf weten hoor!
Maar een jas voor 125,95 waarvan de rits zoo snel kapot gaan(kan altijd gebeuren natuurlijk, maar toch) , die na 2-3 keer wassen als niet meer echt waterdicht is en niet eens eens geschikt is voor het hele jaar door (te warm en te koud)...
Sorry hoor, maar ik vind het een beetje absurt. Maar dit is mijn mening natuurlijk, ieder zijn eigen ding.
Maar ik denk dat je voor dat geld toch wel een kwalitatief betere jas kan krijgen... En dan heb ik het nu over de Classic, dus nog niet eens de gevoerde..
Mja mode he...
Eh, sorry hoor, maar wie zegt dat dit bij elk jas zo is????
Ik heb de mijne al een jaar of 2 en de rits is inderdaad op een gegeven moment stuk gegaan, maar pas na een jaar of zo geloof ik.
Qua waterdichtheid, tja het is geen regenjas natuurlijk. Ik loop niet in de stromende regen met de mijne.
Verder is het VOOR MIJ een ideaal jas, niet te warm of te koud maar perfect. Ook in de verschrikkelijke kou hier! Maar het is ook geen zomer jas he.. Tuurlijk is hij dan te warm. Voor mij is die ( de Classic) een herfst/winter jas. Voor binnen, op stal.
Dus voor mij was hij het geld meer dan waard. Ik vind het model ook ontzettend fijn en makkelijk. Ik denk dat je voor JEZELF na moet gaan of hij het geld waard is, misschien voor jou inderdaad niet, dan moet je iets anders zoeken idd. Maar IK zou 'm iedereen aanraden omdat IK hem echt super vind.

Raggel schreef:Ik zeg toch: ieder zijn EIGEN ding. Ik geef alleen MIJN visie op dit alles
En ik schrijf duidelijk dat het altijd kan gebeuren.. Maar dat het toch eigenlijk niet mag.. En IK vind dat het ook niet na een jaar mag..
Dus iederen moet aantrekken wat ie zelf wil...
Alles kan/gaat stuk. De prijs is dan ook niet omdat het een jas is was jaaaaaaaaaaaaaren mee kan gaan, maar een kwalitatief goed jas. Hoe lang hij mee gaat hangt natuurlijk af van gebruik e.d