Kingsland Jas

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RolexandMe

Re: Kingsland Jas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:25

ik vind hem ook erg fijn.. echt lekker warm en idd ook waterdicht! vind de rode kleur ( heb ik) wel snel vies is.. en dan naar blauw lijkt te neigen.. maar een x in de was en is die wel weer schoon maar stoort me wel .

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:54

Jaa de kingsland jas is echt ONWIJS chill ! Clown Hij is helemaal wind dicht!! en je kan er indd gemakkelijk nog een sikke trui onder doen ! ze vallen wel mega groot Clown

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 13:55

Gisteren met die kneiterharde wind goed ondervonden dat hij inderdaad ook goed winddicht is Clown
Enige waar ik minder blij mee was, is dat de rits al na anderhalve maand stuk was, maar heb er een nieuwe rits in laten zitten en nu is hij gewoon weer helemaal goed. Ben er nog steeds erg blij mee.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 08:06

heb zelf n jas van equiline , maar is t zelfde principe als de kingsland ,
heel fijne jassen water en wind dicht en niet te dik dus zit niet in de weg met rijden

succes met kiezen

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 16:08

Ik heb de zomer uitvoering. Dus alleen een fleece voering. Ik ben er heel tevreden mee, hij is goed wind en waterdicht en zit lekker.

Edit: Ik heb wel het getailleerde model, dus geen bomber. Maar dat zal geen verschil uitmaken verder Clown

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 16:13

Misschien een beetje overbodig na deze 5 pagina's vol reacties Clown , maargoed:
De Kingsland jas is echt super fijn Ja
Ik heb de winteruitvoering, lekker warm, wind- en waterdicht en hij zit erg lekker!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 22:40

Vandaag eindelijk weer de mijne kunnen gebruiken!!! Heb 'm de hele dag aangehad (Ik werk op een stal) en hij zat echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!! Super ding!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 08:01

MarliesR schreef:
Gisteren met die kneiterharde wind goed ondervonden dat hij inderdaad ook goed winddicht is Clown
Enige waar ik minder blij mee was, is dat de rits al na anderhalve maand stuk was, maar heb er een nieuwe rits in laten zitten en nu is hij gewoon weer helemaal goed. Ben er nog steeds erg blij mee.

Ben je wel terug gegaan met die jas? Dat mag nl echt niet, de rits na anderhalve maand al stuk!!!

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 08:38

rowo schreef:
MarliesR schreef:

Ben je wel terug gegaan met die jas? Dat mag nl echt niet, de rits na anderhalve maand al stuk!!!

Ja, maar drie keer raden? Nee mevrouw, op de rits kunnen we geen garantie geven...
Lang leve Divoza Koe

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 08:45

Dat meen je niet? Ik vind het niet normaal dat ie zo snel kapot is, of het nou Kingsland is of niet. Dat mag met geen enkele jas.

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 08:51

Ja dat vond ik ook. Als het nu een keer een jas van een paar tientjes is... Maar zo goedkoop zijn ze dan ook nog niet. Maar goed, Divoza is zo groot, die denken dat ze alles wel kunnen maken. Mensen blijven toch wel komen... Ik heb ook gezegd dat ik het waardeloze serivice vind enzovoorts, maar goed, daar lachen ze alleen maar om.

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 08:53

Vorige jaar onze eerste gekocht dit jaar de tweede ... prijzig idd maar ook super goed ....

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 08:55

Ik heb er ook nog geen problemen mee gehad, maar vind dat van die rits wel erg stom zeg!

Ik vind het wel erg jammer dat die van mij niet meer waterdicht is.....

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 08:58

rowo schreef:
Ik heb er ook nog geen problemen mee gehad, maar vind dat van die rits wel erg stom zeg!

Ik vind het wel erg jammer dat die van mij niet meer waterdicht is.....

Als je ze regelmatig met zo`n spray behandeld ...blijven ze langer waterdicht
Idd van die rits mag niet ...ik zou dan om Divosa heen Kingsland zelf gemaild hebben .. Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 08:59

Klopt, maar ja ben ook weer te lui om ze met spray in te spuiten. Na 1x wassen was ie nog wel waterdicht. Maar ja op een gegeven moment wordt ie zo smerig dat je weer moet wassen en dan wordt die waterdichtheid steeds minder. Nu gaat het na rijden in de regen echt doorheen.

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 09:17

Gussie,
Allereerst iedereen zijn voorkeur, moet iedereen helemaal zelf weten hoor!

Maar een jas voor 125,95 waarvan de rits zoo snel kapot gaan(kan altijd gebeuren natuurlijk, maar toch) , die na 2-3 keer wassen als niet meer echt waterdicht is en niet eens eens geschikt is voor het hele jaar door (te warm en te koud)...
Sorry hoor, maar ik vind het een beetje absurt. Maar dit is mijn mening natuurlijk, ieder zijn eigen ding.
Maar ik denk dat je voor dat geld toch wel een kwalitatief betere jas kan krijgen... En dan heb ik het nu over de Classic, dus nog niet eens de gevoerde..
Mja mode he...

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 09:23

Haha, mode is wel het allerlaatste wat mij intereseert....
Ik zocht gewoon een goede jas en kreeg deze aangeraden. Behalve dat domme gedoe met de rits vind ik hem verder wel fijn in gebruik. Ik heb tot dusver gaan last van te koud met dit weer. En in de zomer draag ik toch een bodywarmer. Of ik er weer één zou kopen als deze kapot gaat weet ik niet.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 10:35

Ik heb nu mijn 2e kingsland jas, de eerste heb ik verkocht omdat hier reclame op stond waar ik niet mee gezien wilde worden. Met beide jassen nog nooit een probleem gehad met de rits, ook het waterdicht zijn heb ik geen problemen mee gehad ik was mijn jassen vaak ondanks dat, heb ik geen problemen met het niet waterdicht zijn! Ze zijn niet erg dik maar prima te gebruiken tijdens het rijden, voornaamste is wel dat dit de eerste jas is in al die jaren waar ik gewoon mee kan rijden zonder het ontzettend warm te krijgen. Het is dus een jas wat goed ademend is. Ik ben zeer te spreken over deze jas. Een rits die stuk gaat kan altijd, mijn mountainhorse laarzen waren de ritsen binnen een half jaar van kapot, zou niet mogen voor dat geld ik ben er dan ook mee terug gegaan en dit is door de winkel gewoon vergoed.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:23

Raggel schreef:
Mja mode he...

Wat een onzin! Mode heb ik echt dikke SCH IJT aan, ik loop in wat ik mooi vind. Ik vind hem verder super fijn, maar elk ding (hoe duur of goedkoop ook) heeft zo zijn nadelen.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 00:42

Raggel schreef:
Gussie,

Maar een jas voor 125,95 waarvan de rits zoo snel kapot gaan(kan altijd gebeuren natuurlijk, maar toch) , die na 2-3 keer wassen als niet meer echt waterdicht is en niet eens eens geschikt is voor het hele jaar door (te warm en te koud)...
Sorry hoor, maar ik vind het een beetje absurt. Maar dit is mijn mening natuurlijk, ieder zijn eigen ding.
Maar ik denk dat je voor dat geld toch wel een kwalitatief betere jas kan krijgen... En dan heb ik het nu over de Classic, dus nog niet eens de gevoerde..
Mja mode he...

Eh, sorry hoor, maar wie zegt dat dit bij elk jas zo is????

Ik heb de mijne al een jaar of 2 en de rits is inderdaad op een gegeven moment stuk gegaan, maar pas na een jaar of zo geloof ik.
Qua waterdichtheid, tja het is geen regenjas natuurlijk. Ik loop niet in de stromende regen met de mijne.
Verder is het VOOR MIJ een ideaal jas, niet te warm of te koud maar perfect. Ook in de verschrikkelijke kou hier! Maar het is ook geen zomer jas he.. Tuurlijk is hij dan te warm. Voor mij is die ( de Classic) een herfst/winter jas. Voor binnen, op stal.

Dus voor mij was hij het geld meer dan waard. Ik vind het model ook ontzettend fijn en makkelijk. Ik denk dat je voor JEZELF na moet gaan of hij het geld waard is, misschien voor jou inderdaad niet, dan moet je iets anders zoeken idd. Maar IK zou 'm iedereen aanraden omdat IK hem echt super vind.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 08:42

Ik heb mijn al 2 jaar en nog nooit is er 1 ding kapot aan geweest. Ik vind hem ideaal, behalve dat ie niet waterdicht is. Maar ja ik rijd dan ook in de stromende regen. Hij is niet te warm onder het rijden en dat is wel fijn.

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 08:55

Skitter schreef:
Raggel schreef:
Gussie,

Mja mode he...

Eh, sorry hoor, maar wie zegt dat dit bij elk jas zo is????

Ik heb de mijne al een jaar of 2 en de rits is inderdaad op een gegeven moment stuk gegaan, maar pas na een jaar of zo geloof ik.
Qua waterdichtheid, tja het is geen regenjas natuurlijk. Ik loop niet in de stromende regen met de mijne.
Verder is het VOOR MIJ een ideaal jas, niet te warm of te koud maar perfect. Ook in de verschrikkelijke kou hier! Maar het is ook geen zomer jas he.. Tuurlijk is hij dan te warm. Voor mij is die ( de Classic) een herfst/winter jas. Voor binnen, op stal.

Dus voor mij was hij het geld meer dan waard. Ik vind het model ook ontzettend fijn en makkelijk. Ik denk dat je voor JEZELF na moet gaan of hij het geld waard is, misschien voor jou inderdaad niet, dan moet je iets anders zoeken idd. Maar IK zou 'm iedereen aanraden omdat IK hem echt super vind.

Ik zeg toch: ieder zijn EIGEN ding. Ik geef alleen MIJN visie op dit alles
En ik schrijf duidelijk dat het altijd kan gebeuren.. Maar dat het toch eigenlijk niet mag.. En IK vind dat het ook niet na een jaar mag..
Dus iederen moet aantrekken wat ie zelf wil...

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 00:17

Raggel schreef:
Ik zeg toch: ieder zijn EIGEN ding. Ik geef alleen MIJN visie op dit alles
En ik schrijf duidelijk dat het altijd kan gebeuren.. Maar dat het toch eigenlijk niet mag.. En IK vind dat het ook niet na een jaar mag..
Dus iederen moet aantrekken wat ie zelf wil...

Ja maar dat bestaat niet helaas... Bloos Alles kan/gaat stuk. De prijs is dan ook niet omdat het een jas is was jaaaaaaaaaaaaaren mee kan gaan, maar een kwalitatief goed jas. Hoe lang hij mee gaat hangt natuurlijk af van gebruik e.d

En ja, ik leg rustig dat geld neer voor zo'n jas. Vind 'm ontzettend mooi en fijn in gebruik. Dat i'ie stuk KAN gaan, tja dat hou je met alles wel, ook met dure spijkerbroeken e.d, met alles, noem maar op.

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:13

Kan nooit meer zonder Lovers

laikaatju

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:27

nee, die van mij ging heeeel snel stuk