gevallen met een cap?gelijk een nieuwe kopen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sandervd

Re: gevallen met een cap?gelijk een nieuwe kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 10:17

ja dan zou ik ook een nieuwe kopen beter wat minder geld dan een hersen schuding zoals je al zei

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 10:18

Sander454 schreef:
ja dan zou ik ook een nieuwe kopen beter wat minder geld dan een hersen schuding zoals je al zei

Daarom, dat bedoelde ik dus! Knipoog

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 10:49

Toen ik met mijn hoofd tegen een boom gesmeten was, lag mijn cap in 2 stukjes(hoes was ook kapot enzo). Nu ben ik met cross in Ermelo eraf gedonderd, en is ze over me heen gegalopeerd, ook op mijn hoofd. Maar hij is helemaal gecontroleerd en nog helemaal heel

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 15:53

als ik elke keer dat ik mijn cap uit mijn handen liet vallen, een nieuwe moest kopen dan was ik nu blut Clown

Ik vervang mijn cap pas op het moment dat ik echt hard op mijn hoofd (ehh cap Clown) ben gevallen. Dit is de enige cap die ik pas en die verkopen ze niet meer.

sandervd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 15:59

Welshcobfan schreef:
Ik vervang mijn cap pas op het moment dat ik echt hard op mijn hoofd (ehh cap Clown) ben gevallen. Dit is de enige cap die ik pas en die verkopen ze niet meer.

niet hard vallen meer zit je straks zonder passende cap Vork

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 17:17

Ligt eraan hoe je valt.. Als je met je hoofd op de stenen valt, zou ik wel je cap na laten kijken ja. Tong uitsteken

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 22:34

Sander454 schreef:
Welshcobfan schreef:

niet hard vallen meer zit je straks zonder passende cap Vork

hahaha ik kan beter naast het paard lopen dan erop zitten Haha! Zo spaar ik mijn cap Nagelbijten / Gniffelen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 12:38

ik ben van mening dat mijn hoofd mij meer waard is dan een paar tientjes. dus ik koop bij een flinke val inderdaad een nieuwe cap. raad dit ook bij leerlingen aan om te doen.
gelukkig zelf nog nooit meegemaakt ( ik val nooit Clown heb mijn paard ruim 7 jaar en nog nooit eraf gevallen, afkloppen Nagelbijten / Gniffelen ) maar heb 1X gehad dat een leerling wel een andere moest kopen.
cap was tegen een hindernis balkje gevallen en ik vertrouwde het niet meer.