Petrie-laarzen en hun problemen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

klomp

Re: Petrie-laarzen en hun problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 18:49

doe jij er talkpoeder in germie? kan dat geen kwaad...qua uitdroging?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 18:56

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 18:58

elmiran schreef:
Ik heb er ook geen problemen mee. M´n hakken moeten al wel vervangen worden maar ik denk toch dat ik er teveel mee loop Nagelbijten / Gniffelen

Alleen is bij mij deze week de P aan een kant eraf gevallen ik heb geen idee waar ik hem verloren ben maar ik vindt het echt zonde Verdrietig weet iemand of je die ergens nog los kunt bestellen of dat ze er nog een aan kunnen zetten? vindt het er wat minder mooi uit zien.

Misschien heeft iemand hele oude Petrie's nog liggen, die voor de schroothoop zijn. Dat jij de P mag hebben? Lachen

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 19:03

die heb ik nog oude laarzen...moet ik ze eraf pielen???

(tenminste...ik dacht dat ze erop zaten...weet het haast zeker)

ik kan ze dan in een envelop naar je toesturen Knipoog

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 19:06

de p´tjes kan je los bestellen in de ruitersportzaak... hier tenminste... Bloos Knipoog

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:40

klomp schreef:
doe jij er talkpoeder in germie? kan dat geen kwaad...qua uitdroging?

Ja, dat neemt vocht op en dan kom je er makkelijker in en uit.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 22:34

ik gebruik nooit talgpoeder ofzo. Ga er altijd gewoon met een sok in. Ik heb wel eens dat ik ze niet aan krijg maar dat is dan meestal aan t eind van de dag dan zijn m'n voeten wat dikker dan doe ik gewoon een dunnere sok aan en ik pas ze weer Nagelbijten / Gniffelen
Ik poets ze meestal met een beetje zadelzeep (allleen om schoon te maken) als ik wedstrijd heb met schoensmeer.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 09:35

meestal als ik er niet inkom, trek ik ze een uurtje van tevoren aan, zonder broek en alleen met pantykousjes. (ziet er ook charmant uit Clown ) als ze dan warm zijn kan ik daarna mijn broek aantrekken en dan glij ik er zo in. (moet je natuurlijk weleven een uurtje tijd hebben van te voren Haha!

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:53

Mijn laarzen heb ik nu 2 jaar waar van ik ze in die 2 jaar ongeveer 7 maanden intensief heb gebruikt met rijden nu staan ze dus al langer tijd thuis in de schoenen kast.
Nu dag ik laat ik ze eens ff goed schoon maken want gebruik ze niet meer.
Nu zat dus achter bij je hiel waar hij zeg maar inzakt 2 scheuren in het leer aan allebij de kanten Verward
Ik rij wel met sporen maar met spoor beschermers omdat ik nog al erg zuinig ben op me laarzen maar nu zater er dus gewoon scheuren in.
Vind het belagelijk want de meeste mensen doen der 4/5 jaar mee en ik heb ze 7 maanden gebruikt en heb nu al schade Clown
Maar goed moet het er maar even mee doen als ik ze weer ga gebruiken laat ik ze eerst maken voor het verder scheurt.
Iemand trouwens enig idee hoe duur dat ongeveer kost?

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 12:45

x_Mliss schreef:
Mijn laarzen heb ik nu 2 jaar waar van ik ze in die 2 jaar ongeveer 7 maanden intensief heb gebruikt met rijden nu staan ze dus al langer tijd thuis in de schoenen kast.
Nu dag ik laat ik ze eens ff goed schoon maken want gebruik ze niet meer.
Nu zat dus achter bij je hiel waar hij zeg maar inzakt 2 scheuren in het leer aan allebij de kanten Verward
Ik rij wel met sporen maar met spoor beschermers omdat ik nog al erg zuinig ben op me laarzen maar nu zater er dus gewoon scheuren in.
Vind het belagelijk want de meeste mensen doen der 4/5 jaar mee en ik heb ze 7 maanden gebruikt en heb nu al schade Clown
Maar goed moet het er maar even mee doen als ik ze weer ga gebruiken laat ik ze eerst maken voor het verder scheurt.
Iemand trouwens enig idee hoe duur dat ongeveer kost?

Ik weet niet welk model je hebt, maar is het niet de coating die los laat?

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 15:47

mijn laarzen gaan nu gelukkig steeds beter zitten Lachen Hopelijk worden ze nog eens functioneel Knipoog

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 14:11

Ik heb mijn petries nu al 3 jaar en ik heb maar 1x een hak moeten vervangen, voor de rest gaan ze prima mee. Lachen

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 13:33

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 15:21

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 15:29

Ik heb de donkerbruine Petrie Anky's en na 2 weken werden ze aan de binnenkant al zwart.
Ik ben ermee terug gegaan naar de winkel en die hebben ze terug gestuurd naar Petrie. N
a een paar weken kreeg ik ze weer precies hetzelfde terug met de mededeling dat dat
altijd is bij bruine laarzen....
Fijn dat ze je dat dan ook ff vertellen als je die dingen komt kopen Boos!

Windsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 17:43

Ik heb de Petrie Perfect volgens mij, nu al bijna een jaar, en behalve dat de coating er een beetje af is zien ze er nog super uit. Ook geen problemen gehad met de zool.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 18:51

superpluisje schreef:
Ik heb de donkerbruine Petrie Anky's en na 2 weken werden ze aan de binnenkant al zwart.
Ik ben ermee terug gegaan naar de winkel en die hebben ze terug gestuurd naar Petrie. N
a een paar weken kreeg ik ze weer precies hetzelfde terug met de mededeling dat dat

Maar dat is een fout van de ruitersportzaak, niet van de laars...

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 08:36

Ik was eigenlijk benieuwd wat jullie van de Petrie Standard vinden. Zijn degenen die deze laars hebben daar tevreden over? Ik was namelijk laast bij een horselover keten en die zeiden eerlijk dat de coating van de Perfect zou kunnen gaan bladeren (wat ik hier toch wel veel lees) En dat wil je natuurlijk niet voor een laars die je toch al 199 euro kost. Toen zei ze dat ik beter de Standard kon nemen. Maar die is nog 100 euro duurder. Toevallig was er bij Huppa.nl een actie dat je 25% korting krijgt op alles dus ook Petrie laarzen. Ik heb nu de Standard besteld voor een paar 10 tjes meer als je Perfect. (€240) Maar zijn hier klachten over en waar moet ik op letten?

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 09:28

Noukie schreef:
superpluisje schreef:

De laars wordt toch al na een paar weken zwart van binnen, vind dat toch wel erg snel voor zulke dure laarzen.
Vind ook dat de ruitersport zaak het had moeten zeggen maar vind de kwaliteit ook niet geweldig.

Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 18:45

Ik heb ook de Petrie Perfect, al een paar jaar en heb er nog geen problemen mee gehad gelukkig!
*even afkloppen

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 20:06

McFleurie schreef:
Ik heb ook de Petrie Perfect, al een paar jaar en heb er nog geen problemen mee gehad gelukkig!
*even afkloppen

Same here. Lachen

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 20:27

superpluisje schreef:
Noukie schreef:

De laars wordt toch al na een paar weken zwart van binnen, vind dat toch wel erg snel voor zulke dure laarzen.
Vind ook dat de ruitersport zaak het had moeten zeggen maar vind de kwaliteit ook niet geweldig.

Dat heb je altijd met bruine laarzen, ook als je de allerduurste van de beste kwaliteit koopt zullen ze aan de binnenkant verkleuren. (en aan de buitenkant trouwens ook)

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 09:01

Ik heb de Petrie Anky nu 2 jaar, ze zien er nog steeds super uit Lachen
Ik heb 1x de hakken moeten laten vervangen maar verder nooit problemen mee gehad Lachen

Riannneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:15

Ik ben nu aan mijn tweede paar begonnen, de eerste vielen uiteindelijk gaten in waar hij was ingezakt zeg maar.. nu heb ik ze met een rits achter in, waar ook een druk knoop zit, ben er heel blij mee maar ik krijg alleen nooit die drukknoop los, heeeeeeeel vervelend als je het mij vraagt.. maarja dat neem ik maar voor lief Knipoog verder zijn ze geweldig..

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:05

Ik word een beetje gek van Petrie... mijn laarzen liggen er nu al bijna 6 weken en ze zijn nog niet gemaakt. Ze kunnen ook niet vertellen wanneer dat wel gebeurt Verward Ik denk dat ik ze elke dag maar ga bellen, misschien dat ze dan gek van me worden en ze eerder repareren Tong uitsteken
Ik heb mijn laarzen nu trouwens 4 maanden en ik heb ze in totaal 1,5 maand gebruikt, toen ging de rits kapot. (en de veters zijn ook al geknapt)
Ik ben dus alles behalve tevreden over Petrie...