Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
elmiran schreef:Ik heb er ook geen problemen mee. M´n hakken moeten al wel vervangen worden maar ik denk toch dat ik er teveel mee loop
Alleen is bij mij deze week de P aan een kant eraf gevallen ik heb geen idee waar ik hem verloren ben maar ik vindt het echt zondeweet iemand of je die ergens nog los kunt bestellen of dat ze er nog een aan kunnen zetten? vindt het er wat minder mooi uit zien.
klomp schreef:doe jij er talkpoeder in germie? kan dat geen kwaad...qua uitdroging?

) als ze dan warm zijn kan ik daarna mijn broek aantrekken en dan glij ik er zo in. (moet je natuurlijk weleven een uurtje tijd hebben van te voren

x_Mliss schreef:Mijn laarzen heb ik nu 2 jaar waar van ik ze in die 2 jaar ongeveer 7 maanden intensief heb gebruikt met rijden nu staan ze dus al langer tijd thuis in de schoenen kast.
Nu dag ik laat ik ze eens ff goed schoon maken want gebruik ze niet meer.
Nu zat dus achter bij je hiel waar hij zeg maar inzakt 2 scheuren in het leer aan allebij de kanten
Ik rij wel met sporen maar met spoor beschermers omdat ik nog al erg zuinig ben op me laarzen maar nu zater er dus gewoon scheuren in.
Vind het belagelijk want de meeste mensen doen der 4/5 jaar mee en ik heb ze 7 maanden gebruikt en heb nu al schade![]()
Maar goed moet het er maar even mee doen als ik ze weer ga gebruiken laat ik ze eerst maken voor het verder scheurt.
Iemand trouwens enig idee hoe duur dat ongeveer kost?
Hopelijk worden ze nog eens functioneel
SimmieHVJ schreef:heb geen zin om mijn HELE probleem op te schrijven dus hier de link van mijn (oude) topic
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=118&t=796270&p=27823177&hilit=help+petrie+perfect#p27823177
superpluisje schreef:Ik heb de donkerbruine Petrie Anky's en na 2 weken werden ze aan de binnenkant al zwart.
Ik ben ermee terug gegaan naar de winkel en die hebben ze terug gestuurd naar Petrie. N
a een paar weken kreeg ik ze weer precies hetzelfde terug met de mededeling dat dat
altijd is bij bruine laarzen....
Fijn dat ze je dat dan ook ff vertellen als je die dingen komt kopen
Noukie schreef:superpluisje schreef:Ik heb de donkerbruine Petrie Anky's en na 2 weken werden ze aan de binnenkant al zwart.
Ik ben ermee terug gegaan naar de winkel en die hebben ze terug gestuurd naar Petrie. N
a een paar weken kreeg ik ze weer precies hetzelfde terug met de mededeling dat dat
altijd is bij bruine laarzen....
Fijn dat ze je dat dan ook ff vertellen als je die dingen komt kopen
Maar dat is een fout van de ruitersportzaak, niet van de laars...

McFleurie schreef:Ik heb ook de Petrie Perfect, al een paar jaar en heb er nog geen problemen mee gehad gelukkig!
*even afkloppen
superpluisje schreef:Noukie schreef:Maar dat is een fout van de ruitersportzaak, niet van de laars...
De laars wordt toch al na een paar weken zwart van binnen, vind dat toch wel erg snel voor zulke dure laarzen.
Vind ook dat de ruitersport zaak het had moeten zeggen maar vind de kwaliteit ook niet geweldig.

verder zijn ze geweldig..
Ik denk dat ik ze elke dag maar ga bellen, misschien dat ze dan gek van me worden en ze eerder repareren