AnkyP schreef:Goed om te weten, daar heb ik wat aan!
Ik snap je reactie niet echt. Kan je e.e.a. toelichten?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnkyP schreef:Goed om te weten, daar heb ik wat aan!
Pietertje007 schreef:Pff, wat een verhaal. Gewoon blijven oefenen met haar!
Het komt vast wel goed, maar had gehoopt dat de DA vandaag gewoon kon verdoven maar zelfs dat lukt niet. Zo is je paarden even laten bekappen een hele organisatie geworden! hahahahaha Marcella_e schreef:Het is geen kwaadigheid he het is echt angst. Je ziet d'r ogen gewoon wegdraaien. Maar ik zal wel even op site kijken Bedankt voor de link
en hij bedoelde het bij het ook echt niet kwaad. Hij was gewoon net zoals die van jou erg bang en raakte erg in paniek wanneer we het gingen proberen
! Maar gelukkig reageert ze wel op jou, dat is in ieder geval iets! Met een hoop tijd en geduld kom je er uiteindelijk wel
.
Als het niet al te duur is wil ik het wel proberen. Als het zo is (dat heb ik ook een x mee gemaakt) van u bent 900,00 verder maar je paard is wel van het probleem af gaat het me te ver. Dat rommel ik zelf wel even aan nog
, dat kan ik me voorstellen. Maar als het een redelijk bedrag is en het helpt, dan zou het wel erg fijn zijn natuurlijk! 
Gayle schreef:Bij ons op stal hebben we ook zo'n paard, en die krijgt altijd een verdoving. Het helpt wel, heb je dat al geprobeert?
Marcella_e schreef:femmefatale1 schreef:Ik zou zo'n paard idd plat spuiten.
Niet alleen voor de smid, maar ook voor het paard..
Het paard is dan suf en vormt een mindere bedreiging voor de smid.
Voor het paard zelf is het fijn dat ze niet alles mee krijgt (en dus ook niet nog een nare ervaring erbij), bovendien is er geen sprake van een strijd..
Eerlijk gezegd denk ik dat een praam geen zin heeft, en ze hier doorheen komt.. bovendien is dat weer een vervelende ervaring voor haar..
Uiteraard wel gewoon blijven oefenen..
Dank je. Ik heb op dit moment ook even geen idee hoe ik het op korte termijn anders moet oplossen. De merrie moet nu echt bekapt gaan worden. De hoeven zien er rond weg niet uit zijn scheef en noem maar op. Dit is voorhaar beenstand en pezen gewoon heel slecht. Met plat spuiten heeft ze niet meer door wat er gebeurd en dus inderdaad ook geen slechte ervaring. Anders word het de volgende keer alleen maar moeilijker om het nog een x voor elkaar te krijgen.
Dank je voor je reactie!