Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xLariss schreef:Ik heb een nieuw paardje gekocht en ze staat nu bij ons thuis.
De afgelopen tijd is ze al binnen 2 weken naar 4 verschillende plekken verhuist voordat wij haar kochten.
Maar toen wij haar ophaalden was ze heel lief en ze liep zo de trailer in.
En ze staat nu vanaf vrijdag bij ons, en zondag kwam er iemand voor het zadel, en ik liep met haar naar die gene toe, toen begon ze opeens te steigeren en wou ze niet meer verder lopen.
Dus we hadden het zadel maar in het weiland gepast.
En die avond ging ik naar de club om alvast te rijden, zodat ze een beetje went aan de bak.
En thuis liep ze zo de trailer in, maar toen we weer naar huis gingen, wou ze de trailer niet meer in.
Ze steigerde heel hoog en bleef maar steigeren, dus wij met een longeerlijn proberen haar er in te krijgen. en toen steigerde ze heel hoog, maar me vader gaf een klap op dr kont met de longeerlijn, en toen sprong ze de trailer in.
Maar we wilden gister weer naar de club gaan, maar daisy wou nu helemaal niet meer de trailer in, ze bleef maar steigeren en achter uit lopen.
Ik kreeg die hoeven allemaal langs m'n hoofd, en ik vond het dood eng.
Ze raakte me en ik ben huilend in de stal van m'n andere pony gaan zitten, m'n handen branden van het touw dat er langs was geschuurd, m'n schouder was blauw omdat ze me raakte, en ik wist het allemaal niet meer.
Dus m'n vader ging het proberen.
Maar het steigeren word steeds erger, dus we gaven het maar op.
(ik weet het, het is fout om het op te geven, nu heeft ze dr zin. Maar het werd echt gevaarlijk en ik ben bang dat het alleen maar nog erger werd al gingen we door)
Het lukt nu helemaal niet meer met daisy, al kom je de wei in rent ze met dr oren naar achter van je weg, en al kijk je naar dr rent ze alleen maar heen en weer op een kort stukje, het land ziet al helemaal zwart.
Daisy staat helemaal onder de stress en ze vertrouwt niemand meer en er is niks meer met haar te beginnen, terwijl het een mooie pony is en ze kan super lopen.
Dr vacht glimt niet meer, en ze ziet er helemaal niet meer vrolijk uit.
Dus wie weet wat we nu moeten doen?
Om haar normaal in de trailer te krijgen en om haar vertrouwen te winnen?

)
Heel veel succes met haar.
, daisy een beetje omzich heen kijken van, is die haflinger er nog.
)