Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
senriejetto schreef:ik heb alle klasses uitgereden met mijn paard.. tot de m1 in de m1 kreeg je het stuk in draf op de linkerhand bijvoorbeeld E afwenden en dan X arbeidsgalop rechts en dan B rechterhand.
En daar knalde hij er ALTIJD tussen uit. en dan was mijn hele galop gedeelte gewoon slecht.
Verder gingen alle onderdelen gewoon goed dus ik haalde meestal wel een wp.
Maar ik merkte gewoon met trainen als ik van de stap naar de galop ging dat ie gewoon veel verzamelder bleef.
kwa oefeningen was hij opzich wel klaar voor het M2 hij maakte de keertwening iets groter maar hij bleef wel goed stappen! dus ik heb overwogen om de overgang naar het M2 te maken.
Ik merk gewoon in de M2 dat ik nu ik van de stap naar de galop moet hem gewoon alle galop onderdelen meer onder controle heb en dat ie met aanspringen meteen al meer gaat zitten.

daar snap je gewoon echt niks van.ladyzwien schreef:ik vondt de overgang ook best groot, in het m1 reed ik vaak winst en dan ook wel goed.
ik heb nu 6 keer m2 gestart heb wel 5 wp's maar 2 keer 180.
en heb ook al in de 160 gereden.
mijn paard vindt de travers erg moeilijk maar de rest gaat erg goed, daarom ben ik ook over gegaan na het m2. de travers zit in 1 proef en het zijn 2 onderdelen.
ik heb alleen het probleem met mijn paard dat die absolut niet spectaculair is, hij is gewoon showt niet. maar is gewoon braaf en loopt zijn proef.
maarja wat wil de jury zien. gister nog 1ste proef ging mwah 2e proef veel beter.
wordt je bij de 1ste proef 1ste met 185 en 2e proef laatste met 161daar snap je gewoon echt niks van.
vindt het alleen erg lastig dat er zoveel onderdelen achter mekaar in zo;n 20 x 40 baan, denk dat 20 x 60 toch lekkerder is
trek het je niet aan.. je rijd je punten wel ergens anders, waar ze het je wél gunnen!
..
hoe wil je dat dan in het Z gaan doen???
) Ik ga dus nog niet door naar de Z!! Th0mas schreef:Ik heb laast 198 pt in ene proef met travers erin en ik heb nu smaak van M2 te pakken!
maar je hebt gelijk
Zondag hopen dat ze lekker loopt, en in 2 proeven nu eindelijk toch die 3 puntjes te kunnen behalen!
:P babbeloe schreef:mag je bij de pony's nog met hoedje ?? of mag dat alleen bij de paarden.... ?? tis beetje domme vraag:P
en paard
veel moeite mee hebben is de travers verder valt het tot nu toe nog mee...