Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SuuZ_Honey schreef:ik wil het daar ook graag doen alleen dan moet ik eerst even mijn moeder over halen ( want het is wel een end weg:P
xxSuuz
kan ik teminsten weer naar het strand
Wafel schreef:Ik heb besloten dat ik ga voor de 0 fouten !!
Maar hoeveel ik weet niet...
Het theorie-examen bestaat uit 35 meerkeuzevragen waarvan de kandidaat er tenminste 28 goed moet beantwoorden om te kunnen slagen.
SuuZ_Honey schreef:Hebben jullie hem allemaal op Stal 't Reelear gedaan ?
Zo ja: Op wie ?
Ik zie er dan eigelijk wel een beetje tegen op om op de weg te rijdenBang dat ik de weg vergeet ofsoow iets of is dat niet mogelijk?
xx
[/quote]
en nou hopen dat ik mag
want er zijn helemaal geen maneges in mijn buurt die het doen
Blijf er wel opzitten denk ik alleen dan om hem weer netjes terug te krijgen word moeilijk !
. Ben al aan het kijken en aan het kopieren/plakken geweest, om zo alles op een rijtje te zetten.
Was wat overstuur omdat mijn paard kreupel was dus had die avond ervoor ook niet geleerd.. Maar goed gehaald is gehaald 
.CherylDaraxo schreef:De theorie had ik geleerd en daarbij veel vragen uit het vragenboekje gemaakt. Ze vroegen exact hetzelfde. Ik had 0 fout dus dat was een goede manier.
Volgens mij mocht de zweep niet langer zijn dan een .... aantal centimeters.
Hermesdeux schreef:Volgens mij moet je je linkerarm door de teugel doen. Als je paard onverhoopt weg loopt en jij je teugel om je rechterarm hebt, wordt je er zo ondergetrokken. En dan moet je wel een lange teugel hebben.
Ik heb het nl. ook 15 sept. en dat was ook 1 van de onduidelijkheden.
Ik zit meer met het opstijgen. VOlgens het boek moet je dan ook je arm door de teugel halen. Maar ik pak altijd beide teugels op maat zodat ze niet weg kan lopen. Mag dit dan wel/ook?
Hermesdeux schreef:Je linkerhand ook. Je hoeft hem toch niet vast te houden? Je haalt je arm er doorheen en dan kun je er zo bij.