80 euro voor een lease pony, goedkoop, duur of perfect?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Afine

Re: 80 euro voor een lease pony, goedkoop, duur of perfect?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 16:42

Ik vind het ook een nette prijs,maar zou toch ook veel overleggen,zoals idd bijv. met ongelukjes,je moet alles eigenlijk zwart op wit hebben.

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 16:47

lijkt mij een beetje duur betaal nu zelf maar voor mijn lease pony £7.50 in de maand en dan mag ik werkelijk alles doen wat ik wil!!

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 17:02

sientje ik denk dat jij dan een uitzondering bent Knipoog
Zelf vind ik de prijs ook aan de hoge kant; mijn pony verlease ik voor hetzelfde bedrag en kan/mag hetzelfde mee gedaan worden, is een grote maat c-pony maar staat wel op een manege dus lijkt me duurder dan aan huis!
Met dit geldt ben ik bijna uit de stallingskosten ('szomers op de weide, dat is niet duur, dus gemiddeld kom ik zo rond de 90 euro p.m uit). Wel betaal ik de dingen als hoefsmid en diernarts zelf maar dat vind ik logisch. Ik heb een bijbaantje en onderhoud daarnaast mijn eigen rijpony ook nog. Ik vind het niet nodig dat je helemaal uit de kosten bent, dus zou het wat lager hebben en dan geen risico lopen dat je niemand kan vinden of juist dat ouders er na een tijdje toch geen zin meer in hebben.
Helemaal als er verplicht gelest moet worden vind ik 60 euro een beter bedrag. Dit is echter mijn idee en geldt voor Groningen dus wellicht op andere plaatsen andere prijzen?
Denk dat je op een manege voor lease hier ongeveer met 90 euo pm klaar bent dus dan kun je het misschien vergelijken met jouw omgeving?

XHeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 09:36

ik vind het wel een beetje duur.. sorry Bloos maar ik heb zelf ook een leasepony gehuurd (d-pony) die was volgens mij wel goedkoper dan 80 euro.. maar als je anders niet rondkomt zou ik misschien wel 80 euro vragen Knipoog