Gelukkig zijn ze EINDELIJK uit...ik kan me voorstelllen, dat je er wat tegenop ziet, om ze weer aan te trekken. Ik blijf dit topic nog even volgen. ...en moet er stiekem toch een beetje om lachen, sorry.
Hahahahaha wat heb ik hierom gelachen zeg Fantastisch Voor jou wat minder dan, maar het is zoooo'n grappig idee dat iemand met z'n rijbroek en 1 laars aan in bed ligt te slapen met dit bloedhete weer
hahahah ik krijg ze ook nooit in 1 keer uit met heb er nog nooit mee geslapen haha ik doe nu van die grote zakjes erom heen en krijg ze nu wel makkelijk uit hahahah ik moet er nog steeds echt heel erg om lachen hahhaa
Hihi Linda-Bien ben blij voor je dat de laarzen eindelijk uit zijn, maar heb wel al gniffelend je topic gelezen. Je zal nu voor altijd 'die bokker die met haar laarzen aan moest slapen' zijn
Vind het wel dapper van je dat je ze gewoon nog een keer gaat proberen na wat aanpassingen! Dit is trouwens wel de reden dat ik maar 1x met paardrijlaarzen heb gereden en daarna altijd met bergschoenen. Met wedstrijden zien ze je al aankomen met schoenen dus ja dan moet je wel...
Nu ik dit gelezen heb laat ik direct ritsen in mijn laarzen zetten.. echt waar. Ik heb ze dit jaar nog niet gedragen, en afgelopen winter thermolaarzen. Ik heb ook altijd moeite om ze uit te krijgen en soms doet het echt zeer.
Nu ik dit lees trek ik die krengen niet meer aan voordat er ritsen in zitten!
Erg leuk topic Ik heb wel weleens, bv met warm weer, dat ze vacuüm zuigen... dan stop ik er id meestal ists tussen, zweep oid... dan gaan ze zo uit En dat terwijl mijn laarzen nu eigenlijk zelfs te groot zijn
Als je voeten gezwollen zijn van al die tijd opgesloten te zitten zou ik zeker morgen die laarzen niet opnieuw aantrekken. Laat ze maar lekker een weekje liggen (en in de oprekkers ook nog - een nachtje oprekken lijkt me echt niet voldoende).
Daar zat ik idd ook al aan te denken Ibbel! Ik zou mijn voeten maar even laten rusten en sowieso met deze hitte zijn je voeten natuurlijk opgezwollen. Als ik jou was zou ik ze nu nog even niet aantrekken... en als je ze aantrekt wel met pantykousje of pedaalemmerzakjes!
Wat een verhaal zeg Ik kreeg het er helemaal benauwd van en zag je al liggen in je bed met je laarzen en rijkleding aan Gelukkig ben je nu weer bevrijd en nu te hopen dat ze de laarzen genoeg kunnen oprekken!