Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fleurtje100 schreef:Ik denk dat als je ze ongetoilleteerd uit de modder trekt op een weitje in Friesland heb je nog de meeste kans dat je een leuk dier hebt voor weinig geld.
Foxy1980 schreef:Eentje die al M/Z loopt, helemaal goedgekeurd is en ook nog eens geschikt is voor de hogere dressuur ga je voor 8000 euro niet vinden. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken!
asjemenou schreef:Een net jong sportpaard, met een correct exterieur en nette correcte gangen.
Klin. en ront. goedgekeurd.
Foxy1980 schreef:Eentje die al M/Z loopt, helemaal goedgekeurd is en ook nog eens geschikt is voor de hogere dressuur ga je voor 8000 euro niet vinden. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken!
Dees schreef:Foxy1980 schreef:Eentje die al M/Z loopt, helemaal goedgekeurd is en ook nog eens geschikt is voor de hogere dressuur ga je voor 8000 euro niet vinden. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken!
We hebben het hier over Friezen.
Laat er eerst maar eens eentje geboren worden die M/Z kan lopen en ook nog eens geschikt is voor de hogere dressuur.
Gaan we er daarna wel een prijskaartje aan hangen
) hij weigerde zijn paard uit het land te halen zodat ik erop kon rijden. dus ik was echt woest, die man werd helemaal zenuwachtig van mij. nog wel een paar andere leukere paarden bekeken, maar allemaal teveel 'knie' actie. en dat is absoluut niet wat wij zoeken.
. omdat we een onzettend leuk paard hebben gezien. 4 jaar al beleerd, 1e premie ster. vind ik wel prettig heb liever geen onbeleerd paard omdat wij er nu toch al met een bezig zijn. heeft een veulen en is drachtig. dus ik ben benieuwd!
een friese stermerrie 1e premie.

Dees schreef:Tjong - en op zaterdag zeker veterinair laten keuren zeker?
Gefeliciteerd met je aankoop evenzogoed!
lotjj92 schreef:Dees schreef:Tjong - en op zaterdag zeker veterinair laten keuren zeker?
wat bedoel je?
? lotjj92 schreef:Dees schreef:Tjong - en op zaterdag zeker veterinair laten keuren zeker?
wat bedoel je?
. vanavond gaan we ze ophalen! zal wel een lange rit worden met de trailer naar rotterdam (woon in friesland kop afsluitdijk) lotjj92 schreef:ze is klinisch goed gekeurd, het veulen is ook nagekeken. vanavond gaan we ze ophalen! zal wel een lange rit worden met de trailer naar rotterdam (woon in friesland kop afsluitdijk)
Dees schreef:lotjj92 schreef:ze is klinisch goed gekeurd, het veulen is ook nagekeken. vanavond gaan we ze ophalen! zal wel een lange rit worden met de trailer naar rotterdam (woon in friesland kop afsluitdijk)
Klinisch is absoluut niet hetzelfde als röntgen!
Terwijl de problemen, vooral bij Friezen, vaak in het rontgen-gedeelte zitten.
Als je kans nog hebt, probeer dat voorbehoud op de koop nog te regelen.
Dit paard is vast écht te duur om het zonder Rontgenologische goedkeuring te kopen.
, ze is klinisch goed gekeurd, ook het veulen was helemaal goed.
, komt een beetje over alsof je jaloers bent omdat mijn vader dit voor mij wil betalen. overigens doen ze het net zo goed voor zichzelf maargoed. nee het is geen stamboek merrie. als je mijn topic ziet, met overige foto's kun je het zelf zien. en anders wil ik je ook best de link geven van de site waar ze op staat
lotjj92 schreef:ik vind overigens dat je erg zielig reageert zeg, komt een beetje over alsof je jaloers bent omdat mijn vader dit voor mij wil betalen. overigens doen ze het net zo goed voor zichzelf maargoed. nee het is geen stamboek merrie. als je mijn topic ziet, met overige foto's kun je het zelf zien. en anders wil ik je ook best de link geven van de site waar ze op staat
hoe je daar bij komt?lotjj92 schreef:jullie hoeven niet zo te reageren, ben geen penny.. tjee wat een reactie.
ze wordt deze week rontgenlogisch gekeurd, ze is klinisch goed gekeurd, ook het veulen was helemaal goed.
inprincipe was de bedoeling dat omdat ik mijn paard had verkocht een paard zou kopen van rond de 8000 euro, maar omdat wij al 3 friezen hebben, en eigenlijk verder willen met het friese paard hebben wij besloten een stermerrie te kopen. dit paard is het dus geworden. het is de bedoeling dat ik haar binnenkort uitbreng op de wedstrijden. maargoed eerst maar ff spieren kweken
ik vind overigens dat je erg zielig reageert zeg, komt een beetje over alsof je jaloers bent omdat mijn vader dit voor mij wil betalen. overigens doen ze het net zo goed voor zichzelf maargoed. nee het is geen stamboek merrie. als je mijn topic ziet, met overige foto's kun je het zelf zien. en anders wil ik je ook best de link geven van de site waar ze op staat