Wat doen jullie met jullie 1, 1,5, 2 jarige?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_W

Re: Wat doen jullie met jullie 1, 1,5, 2 jarige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 21:53

fleurkelover schreef:
Danielle_ schreef:
De 2 jarige hier word mee gelopen eens in de zoveel tijd een keer gelongeerd en verder ana dingen wennen etc.
Zijl, vlaggetjes etc is ook wel een goeie..
ga ik even overbrengen naar diegene die alles met haar doet.. ( de eigenaar is dat gewoon dus.. Clown )

longeren mag toch maar als ze 2.5/3 zijn ?

waarom mag het pas als ze 2,5/3 zijn?
Het mag veel eerder, maar of het slim is? Het is geen vaste regel, dat het pas vanaf een bepaalde leeftijd mag.
Het is slimmer om het pas te doen als ze ongeveer 3 jaar zijn, liefst nog ouder.

Onze 2 jarige loopt overigens nu nog lekker in het land met 9 leeftijdgenootjes Lachen
Daar hoort ze ook thuis vind ik!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 07:46

Met mijn 2 jarige pony.
doe ik eigenlijk heel weinig.

ik poets hem 1 keer in de 1 of 2 weken. hij gaat soms mee wandelen, of loopt naast de fiets.

over een half jaartje ga ik wat meer met hem doen.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 07:53

ik heb een 2 jarige fries ze is in mei 2 geworden.
Ik poets haar 1 keer in de week Leer haar zo dat ze stil moet staan voetjes geven, dat als ik borstel dat het GEEN vlieg is die je moet schoppen. De goeie manier en zijn nog een beetje moeilijk af en toe. Ik ben vorige week begonnen met longeren.
Het wqaren 10 minuutjes zo kan ze haar rondjes leren lopen. Ze vind het allemaal super leuk. Maar dat longeren doe ik niet elke weer ik denk 1 keer in de maand zodat ze er een beetje aan went

Shezzit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 10:40

Die staan bij ons lekker op de begrazing met hun leeftijds en geslachtsgenootjes tot hun 4e jaar. 4x per jaar komen we langs om ze te ontwormen, enten en bekappen en in de winter voeren we ze soms bij als ze zelf geen eten kunnen vinden en dat was het eigenlijk.

eempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:29

Ik heb mn jaarling eigenlijk alles al geleerd, ik kan zo met hem langs de weg wandelen.
Hij wil af en toe wel eens schrikken maar hij is verder heel braaf.
Maar nu staat hij voor de zomer in de opfok.