Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BrittKitt schreef:Gordel om in de auto is toch ook verplicht? Dus een cap vind ik ook eigenlijk, gewoon boete geven wanneer de cap niet op is, leren ze het snel zat af
MISTRAL94 schreef:Of de mensen op laten draaien voor de ziektekosten bij het niet dragen van een cap reken maar dat die bedragen aardig oplopen
ProudJustify schreef:MISTRAL94 schreef:Of de mensen op laten draaien voor de ziektekosten bij het niet dragen van een cap reken maar dat die bedragen aardig oplopen
Volgens mij is dit ook niet echt te controleren hoor.
runningkawa schreef:Op eigen terein moeten mensen het zelf weten
Daar is een helm of gordel ook niet verplicht.
Op de weg mag er van mij een verplichting komen, maar op laten draaien voor de ziektekosten is natuurlijk onzin.
Dat gebeurd ook niet bij het niet dragen van een helm of gordel
MISTRAL94 schreef:runningkawa schreef:Op eigen terein moeten mensen het zelf weten
Daar is een helm of gordel ook niet verplicht.
Op de weg mag er van mij een verplichting komen, maar op laten draaien voor de ziektekosten is natuurlijk onzin.
Dat gebeurd ook niet bij het niet dragen van een helm of gordel
Zou anders een goede zaak zijn, wij draaien op met z'n allen voor dat soort misschien wel onnodige ziektekosten
moontje1111 schreef:voor, je zult maar net een keer op je hoofd vallen als je hem niet op hebt
ProudJustify schreef:[
Tja de goeden lijden altijd onder de kwaden, is denk ik in heel veel gevallen zo hoor denk dat je daar gewoon niet aan ontkomt