en een gpa, maar stukje duurder
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rieja schreef:Die Swing Cap is bij Loesdau nu maar €35 zag ik net.

Ben wel benieuwd welke dat dan is.
Florentine_ schreef:Ik zou voor GPA Pikeur gaan
erg fijne cap en super veilig
Faelivrin schreef:
deze effen heeft ook iemand op bokt te koop zag ik van de week
. Ik heb helaas nog niks gehoord....grrr StalHaast schreef:Dit is niet die de TS bedoeld, die bedoeld die andere cap, met dat zilvere (van 80 euro)
. Hij is wel onder de 100 euro, maar hij ziet er ZO lelijk uit.. echt zo'n bolletje op je hoofd
. Geen aanrader dus!
! 
N_ina schreef:Veiligheidscap Harry's Horse
Model Pro Plus
Onder de € 100,-
Ik ben zeer blij met deze cap! Zit lekker.
En ik vind hem er mooi uitzien
leo_nore schreef:Ik heb een casco, maar ben er NIET blij mee. Hij is wel onder de 100 euro, maar hij ziet er ZO lelijk uit.. echt zo'n bolletje op je hoofd
. Geen aanrader dus!
waarom ik 'm dan genomen heb? eehm.. ja.. ze hadden bij die winkel geen andere en ik was te lui om verder te zoeken. Dat wordt dus wachten tot ie versleten is!

! leo_nore schreef:ik vind het persoonlijk zo'n beginnerscap als het ware
iedereen koopt als hij/zij op paardrijden gaat zo'n casco....
uiteindelijk gaat het natuurlijk niet om wat je aan hebt bij het rijden... maar toch heb je zo'n voor-oordeel....
Citaat:Ja precies, toen ik weer een nieuwe ging aanschaffen was dat ook 1 van de redenen dat ik eigenlijk GEEN casco meer wilde.. Maar dankzij eigen luiheid en ouders die ook geen zin hadden om naar NOG een ruitersportwinkel te rijden heb ik m nu toch weer. Laatst eens voorzichtig gevraagd of ik misschien een nieuwe mocht, de oudertjes waren in ieder geval niet heel negatief!
[/quote]
en hem dan ondertussen van een gebouw afgooien zodat ie helemaal kapot is
.. hoop wel dat ik dan überhaupt nog mag paardrijden.. Denk dat mijn moeder niet blij is met 't id dat ik op mijn hoofd ben gevallen
. Je kunt ze verstellen etc op je eigen hoofdMaat
. alexriderfan schreef:kalvalkade is inderdaad een echte aanrader