Wat hebben jullie aan bij de manege

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XXX_Yas

Re: Wat hebben jullie aan bij de manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 14:00

Ik heb altijd me rijbroek aan met met me paardrijlaarzen en een shirtje erop, als het eventueel koud is, dan doe ik nog wel eens me trui aan.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 10:46

Rijbroek, bijpassende ruitjessokken, lekker zittende trui/shirt en meestal loop ik op stevigere wandelschoenen. Als ik ga rijden trek ik mijn laarzen aan.

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:02

Rijbroek, Soms paardrijsokken (kheb nog maar 1 paar, de andere zijn rotversleten) en een oude, goede trui of t-shirt en soms een topje. Ik heb mijn laarzen meestal al metteen aan.

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:32

Rijbroek, shirt, stalschoenen met daaroverheen chaps, die doe ik altijd direct aan, want sokken over mn broek heen ziet er raar uit aangezien mijn broek een beetje in mijn sokken moet worden gepropt omdat ie een klein beetje te lang is (klein beetje maar hoor Tong uitsteken)

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 17:15

Ik heb meestal een rijbroek (bruin, ruitjes) en dan heb ik ook bruine sokken en dan gewoon gympen er onder.

leo_nore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:37

Ik loop in mijn rijbroek, shirt, van die sokken en (afhankelijk of ik ga rijden) gympen of jodpuhrs. Of (als ik niet ga rijden) spijkerbroek+gympjes. Op de manege loopt iedreen er zo bij, schaam me d'r niet voor Clown .

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:43

Liedje schreef:
Heb ik ook aan hoor Haha! Sterker nog: Ik loop vaak in mijn rijbroek, met gewone (normale, printloze) sokken met daaronder gympen Haha! Alleen als ik ga rijden trek ik mijn laarzen aan Lachen

doe k ook Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 09:36

Rijbroek, schoenen + chaps, shirtje jas ; ligt eraan hoe warm het is.

N_ina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:20

Als ik ga rijden een paardrijbroek, van die geruite sokken en gewoon een t-shirt met een vest eroverheen. Of een lekkere dikke trui als het koud is. En als ik niet ga rijden en gewoon even naar de manege ga een spijkerbroek met gympen.

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:38

Ik loop meestal in me rijbroek met een (polo)shirtje, vest en lange sokken en me oude gympies. Als het even kan gematcht bij met setje wat me paard die dag op heeft *LOL*
Verder heb ik een wit met blauw/paarse jas, die nooit lang wit blijft op een rare manier Huilen van het lachen

brammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:40

Ik heb eigelijk altijd bij de paarden een rijbroekie aan en heb altijd mijn sokken ondermijn broek en de kouzen erover heen (heb natuurlijk niet allebij aan):P. Heb altijd een shirt aan en een vest. ook zijn mijn johpers erbij en soms rijd ik met mijn johpers en chaps en soms mijn laarzen. zomers soms ook in n korte broek of derg. als je dan de heledag in je rijbroek loopt ben je niet gelukkig(H).

SabineC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:25

ik heb altijd me paardrijbroek aan en kousen eroverheen en dan me gympen.

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 13:20

Paardrijbroek met kousen en Ariat schoentjes.
Met rijden trek ik laarzen aan of anders chaps over mijn schoentjes heen.

Op wedstrijd trek ik als ik klaar ben vaak shirtje of vestje aan ipv. van blousje, de rest hou ik gewoon aan.

Justme88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 21:01

Paardrijbroek, shirtje of blousje en daarover bodywarmer meestal laarzen of stalschoenen eronder.

Nelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 07:34

haha heb het zelfde asl mocca xD.. tijdje terug witte broek zwarte sokken en gympen er onder xD.. had verder niets voelde me wel voor banketstaaf lopen xD

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 07:42

Rijbroek en paardrijlaarzen maar in de zomer ook wel is schoenen ligt er maar net aan waarmee ik rij. En ik heb heel een oud vest aan.

fjordenmeiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 07:47

Kleren Tong uitsteken Tong uitsteken nee even sirieus meestal gewoon paardrijbroek en t-shirt en in de winter een trui of jas erover heen. Of oude spijkerbroek ofzo.

gerinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 12:07

oooo als ik ga rijden dan trek ik echt niet mijn goede kleren aan heb een paar t shirts die wat ouder zijn of ik niet mooi vind voor gewoon.

als ik zo na de manege ga dan licht het er aan meestal rijbroek sokken en schoenen of gewoon en broek met gewone schoenen

Laatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 19:02

Als ik niet ga rijden:
- Kleren die ik die dag al aan had
- Paardrijbroek, kniekousen ruit/effen, een shirtje/trui o.i.d., jodphers. Een oudere jas.

Als ik ga rijden:
-Paardrijbroek, Paardrijbroek, kniekousen ruit/effen, een shirtje/trui o.i.d., jodphers, chaps, cap. Een oudere jas.

Macken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:21

Als ik ga rijden, heb ik altijd mijn rijbroek met lange sokken, en gymschoenen aan.. Als ik ga longeren, gewone kleding..

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 09:08

Mijn rijbroek,een paar kleine kousjes,een paar grote kousen over mijn rijbroek, mijn puma's en daarover mijn chaps.
Als t-shirtje ofzo draag ik meestal iets naar het weer, in de winter is dit dus meestal een dikke pull en in de zomer meestal een topje of een licht t-shirtje Lachen

marjolein__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 09:11

ik heb altijd gewoon mijn rijbroek aan met rijlaarzen. hoef je tenminste niet op te letten dat je vies wordt............

N_geesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 11:03

Als ik rijd een rijbroek met een oud shirt/ trui (afhankelijk van de warmte) en rijlaarzen of chaps als ik niet rijd en gewoon bij mijn paard ben een oude spijkerbroek oude gympen en een oude jas of oud shirt want na een aantal keer je goede broek aan doen leer je het wel af als je hem constant moet wassen Knipoog

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:09

Rijbroek, sokken, schoenen (en rijden met chaps), shirtje en als het koud is vest.

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:11

Gewoon een rijbroek, rijlaarzen en als ik lang blijf mn schoenen (en jaa dan zie je ook mijn hippe paardensokken Ja) en een shirtje, vest jas achtig iets