Ik heb ook de Niro's, ben er erg blij mee, soepele, fijne laars! Na een beenbreuk past ik niet meer mijn Petrie's maar de niro's zitten perfect, zijn een stuk soepeler!
Ik ben van keuze veranderd. Ik heb vandaag de Derby Marlies besteld. Wel iets duurder, maar hoorde verschillende verhalen over mindere kwaliteit van het leer van de De Niro. Dus durfde t toch niet aan.
Ik heb ze ook! Gekocht bij Drunens Ruiterhuis, toen nog in de aanbieding. Ik vind het echt super laarzen. Hebben de laarzen van Emmers ook een "spoorbeschermer" over de rits heen? Kan me herinneren dat ik een paar van emmers gezien heb en dat ze vrijwel hetzelfde waren alleen dan zonder het beschermstukje over de rits.
Die van emmers hadden in het begin geen spoorbeschermers, maar volgens mij nu wel .
Ik heb ze nu 2,5 jaar en ben er dik tevreden over. Rijd er elke dag mee, loop er regelmatig mee door de zand/blubber/stallen , maar ze houden zich goed. Er zitten ondertussen wel nieuwe ritsen (gewoon bij de schoenmaker laten doen). De binnenkant is wat lichter geworden, maar ze zitten nog steeds super.
ik heb ze ook nu enkele weken! ze zijn al een stukje gezakt waardoor ze helemaal geen pijn meer doen. Ik vind alleen de spanners niet zo fijn, hierdoor blijven ze niet zo mooi rechtop staan.
Heb deze laarzen nu ook een aantal weken, ben er helemaal happy mee. Ze zitten als gegoten. Mij werd alleen verteld dat het niet nodig is laarzen spanners er in te doen, hoe is jullie ervaring hier mee? Hoe is de beste manier deze laarzen te onderhouden?
Wat voor spanners hebben jullie erin staan? ik vind ze toch niet zo mooi blijven in de spanners die ik nu heb vergeleken de houten spanners die ik in mijn andere laarzen heb (kan niet in deze laars omdat er geen lusjes aan de binnenkant zitten)
Shelsey_
Geplaatst: 21-07-09 21:21
ik heb ze nog maar 2 weken en mijn veter van mijn linker-laars is gebroken ... heeft iemand hier al last van gehad zoja wat heb je toen gedaan ? ik weet echt niet wat ik nu moet doen.
Shelsey_
Geplaatst: 21-07-09 21:22
xandra88 schreef:
fancylover schreef:
maar als je geen spanners erin doet dan zakken ze toch onwijs in?
Dat was ook mijn idee, vandaar de vraag of iemand dit vaker heeft gehoord?!