Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jolandaa_ schreef:wij hebben ook met een 2 jarige (shet) gelongeerd. die beestjes hadden er plezier in.. toen ze 3 waren zaten we er al op ( al was het om aan t gewicht te wennen) ik kan ze in de wei laten staan tot ze 4 zijn, maar ze wouden het graag.. dus dan is er niks mis mee denk ik dan..
Ze staat ongeveer zo'n 10-12 uur per dag buiten. Ze mag nog een jaartje relaxen
sunnygirl schreef:@ : Natuurlijk is ieder paard anders, maar ieder paard groeit hetzelfde. En zijn rond dezelfde leeftijd pas klaar met groeien.
als je wacht tot een paard helemaal uitgegroeid is en alles dicht is kan je dus wel wachten tot hij 7 is!!!!!!
Jolandaa_ schreef:wij hebben ook met een 2 jarige (shet) gelongeerd. die beestjes hadden er plezier in.. toen ze 3 waren zaten we er al op ( al was het om aan t gewicht te wennen) ik kan ze in de wei laten staan tot ze 4 zijn, maar ze wouden het graag.. dus dan is er niks mis mee denk ik dan..
Waratje schreef:Dan moet je misschien eerst nadenken voor je een jong paard koopt?
marin16 schreef:runningkawa schreef:En waarom breng je dat jonge paard dan niet naar een plek waar hij wel gewoon buiten kan?
Dan maar wat verder van huis.
Omdat we zelf mooie stallen hebben en niet al het geld van de wereld

Freggel schreef:Boaz wandelen is wat anders dan longeren

_Sammy_ schreef:Waratje schreef:Dan moet je misschien eerst nadenken voor je een jong paard koopt?
ja maar als je nou eenmaal toevallig op een leuk paard valt..
en die er veel ouder uit ziet dan hij is, en je vind hem zoo leuk dat je hem gewoon wilt en geen ander paard was leuk genoeg dan DAT paard