Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kyrseltje schreef:Dus Ob is fijner?
Alexx schreef:Kyrseltje schreef:oh vind ik echt een uitvinding. Je hebt ze ook gewoon van OB hoorjawel, Tampax worden keilang, ob niet.Citaat:Welke vind jij fijner, of zit er geen verschil in?
superlise schreef:alleen maandverband zit echt verrot vind ik. voelt net als trampoline springen zonder tampon da´s echt een rotgevoel ent alsof je alles eruit springt
rij dus ook altijd met tampon.
en op wedstrijd met tampon en maandverband ,tegen het door lekken, is namelijk niet heel fijn met een witte broek
Helma_Amber schreef:superlise schreef:alleen maandverband zit echt verrot vind ik. voelt net als trampoline springen zonder tampon da´s echt een rotgevoel ent alsof je alles eruit springt
rij dus ook altijd met tampon.
en op wedstrijd met tampon en maandverband ,tegen het door lekken, is namelijk niet heel fijn met een witte broek
Ik had een doorzichtige witte rijbroek, dus ben blij dat ik daar nooit een maandverband in heb gedaan![]()
Naomi_Jortje schreef:Altijd met tampon & maandverband, ben anders zo bang dat ik doorlek als ik op m'n ponytje zit
Maar met die tampon gebeurt echt niks hoor
Eigenlijk net zoiets als fietsen met 'n tamon, dan gebeurt er toch ook nikt
Mistie schreef:Whahaha, Ik altijd maandverband,
& voor de mensen waarbij het niet blijft zitten, DUCKTAPE!
(niet dat ik dat zelf doe, want bij mij blijft het zitten
'k dacht, geef ff een tip
Helma_Amber schreef:Naomi_Jortje schreef:Altijd met tampon & maandverband, ben anders zo bang dat ik doorlek als ik op m'n ponytje zit
Maar met die tampon gebeurt echt niks hoor
Eigenlijk net zoiets als fietsen met 'n tamon, dan gebeurt er toch ook nikt
Als je je tampon op tijd verschoont dan lekt ie niet door hoor. Ik heb het een keer gehad, toen ik de eerste dag van mn menstruatie had. Toen was ik het domweg vergeten te verschonen (had de tampon toen 6 uur in), maar was maar een heel klein beetje doorgelekt.
@ Mistie: wat is ducktape