Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Vind ik altijd wel erg leuk
.
).Hermesdeux schreef:Ik denk niet dat je met een veulen een betere band op kunt bouwen. Maar ik ga wel mee met de reactie van Lielle. Met een paard wat je ineens ziet kun je een klik hebben. Een veulen is er, en daar bouw je eerst een band mee op, en dan pas een klik naar mijn idee.
Als ik er zo nog eens over nadenk best lastig!

runningkawa schreef:Is dat zo?
Meetje, verklaar je nader

Lielle schreef:dus het "ik ben verliefd" gevoel. Je laatste zin snap ik niet. Ik blijf nl een beetje proeven dat alleen een paard met die "klik" tot de echte band kan leiden en dat ervaar ik iig anders. Ik denk dat mijn band met Raimaer het beste is van alle paarden die ik gereden heb, en daarvan was er 1 (Chestnut in mijn profiel) die wel meteen het "wow" gevoel gaf.

Meetje22 schreef:Lielle schreef:dus het "ik ben verliefd" gevoel. Je laatste zin snap ik niet. Ik blijf nl een beetje proeven dat alleen een paard met die "klik" tot de echte band kan leiden en dat ervaar ik iig anders. Ik denk dat mijn band met Raimaer het beste is van alle paarden die ik gereden heb, en daarvan was er 1 (Chestnut in mijn profiel) die wel meteen het "wow" gevoel gaf.
Dat gevoel bedoel ik met die klik.
Het zit meteen goed en er hoeft niks opgebouwd te worden want het is er al meteen.