Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
asjemenou schreef:Heb vandaag mijn jas een paar uurtjes aangehad, en er helemaal niks mee gedaan.
alleen een beetje rondgelopen en gezeten, en ik zweet me een ongeluk!!
Hoezo niet ademend??
mr tijdens het rijden wel hoor C_hristel schreef:Haha incerdaad.
Hoe bevaalt de jas van de MissK?
. Zit lekker en staat errug leuk, als zeg ik het zelf
Rijden doe ik er idd niet mee, want dan weet ik nu al dat ik me een ongeluk zweet, rijd sowieso nooit met jas...Maar met lesgeven enz is ie echt ideaal! Zit er over te denken om de winteruitvoering ook te nemen, maar vind m voor een winterjas misschien wat kort....
. Misschien hebben ze aankomende winter nog wel een ander modelletje wat er toch op lijkt?

en natuurlijk de funline rijbroek, en alle andere (zomer)kleding in deze kleuren van Equitheme
Ik heb een XSje, ze vallen best groot.
Ish schreef:Deze jassen zijn super! Ik vind ze ook geweldig.
Ik heb normaal gesproken maat 36(/38) in mijn bovenkleding. Ik heb maat S en maat XS aan gehad, maar beide waren me te groot.
Erg jammer....
jolanda10 schreef:Ish schreef:Deze jassen zijn super! Ik vind ze ook geweldig.
Ik heb normaal gesproken maat 36(/38) in mijn bovenkleding. Ik heb maat S en maat XS aan gehad, maar beide waren me te groot.
Erg jammer....
Er is ook mt 16, mt 14 en 12 Dit zijn kindermaten en mt 16 valt als een confectiemaat XS, er is dus hoop voor je...
Maar waar krijg je ze dan
, want heb nog nooit van deze maten gehoord (wel kindermaten)
, maar wij verkopen ze 'gewoon' vanaf mt 10 (= mt 146)