Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lowara schreef:ik rij er niet mee en zolang de huidige zijn zoals ze nu zijn rij ik er nooit mee.
leerling heeft er wel 1 gekocht pas,maar geen idee of ze er mee rijdt, bij mij in de les in ieder geval niet omdat ik er teveel zware ongelukken mee heb zien gebeuren ( 4 maanden in een ziekenhuis gewerkt op de kinderafdeling, elke week werd er wel weer 1 binnengebracht dankzij de bodyprotector)
Ze zullen vast en zeker ook veel goeds doen, maar de nadelen zijn op dit moment hoger dan de voordelen voor de dingen die ik met mijn paarde doe.
Het is toch voor je eigen veiligheid, dus wel zo verstandig.
). Suzeltje schreef:ik rij ook zonder
ik heb er ook nog nooit mee gereden, maar het lijkt me erg vervelend zitten
altijd als ik iemand ermee zie rijden, denk ik: krijgt die nog wel lucht? ze zien er zo strak uit! ik weet wel dat je dat helemaal op je lichaam kan aanpassen etc. maar toch heb ik die gedachte daarbij

Arletjuhh schreef:zoals in de titel al staat, rijden jullie met bodyprotevtor of zonder? ik rijd altijd zonder ( heb er niet eens een) en andere weer met
rijden jullie met bodyprotector?
-xxx-

RUBYWHITE schreef:Bij de aanschaf van de BP voor mijn bijrijdster ben ik mee geweest, we kregen hele goede adviezen waar we op moesten letten en hebben verschillende gepast. In de bijsluiter van de BP stond ook duidelijk (in het engels) vermeld welke onderdelen goed moeten aansluiten, welke maten je moet aanhouden en ook stond er heel duidelijk bij vermeld dat een slecht passende PB meer schade dan bescherming kan aanrichten.
Wat ik dan niet begrijp, als er zoveel schade aangerich wordt zoals jij het verteld, hebben die mensen dan maar klakkeloos een BP gekocht? Een beetje BP kost al rond de 150euro, dat is toch wel een aardige investering, dan laat je je dat toch aanmeten?

Er zijn meer mensen die er wel baat bij hebben gehad, dan mensen die er minder goed bij weg gekomen zijn

myGentleman schreef:bij ons op de ponyclub is een bodyprotector bij het springen verplicht.
mja het is wel veiliger dus blijf het nog wel een tijdje doen..
_Maggy_ schreef:Normaal rijd ik zonder bp. Maar omdat ik nu een jonge nog niet ervaren pony rij, moet ik er 1 om hebben,vind hem erg irritant want hij is mij te groot.. Ik kan niet normaal recht op zitten is het gevolg er vanmja het is wel veiliger dus blijf het nog wel een tijdje doen..