Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)cissy schreef:ehhh, even een vraagje tussendoor, gaat het hier echt om een vos merrie dus de kleur of om een vosse = hengstige merrie...? TS is van België....

Citaat:Viel me deze zomer al op Knipoog
Hoe beter ik reed, hoe slechter mijn punten waren blijkbaar Nagelbijten / Gniffelen
Wat heeft iedereen nou tegen vosse merrie's?
't Is niet omdat het toevallig een vosse merrie is dat ie een rotkarakter heeft Knipoog
Scum schreef:Alane schreef:In de B-springen heb je ook nog een jury die bepaalt wie er wint
Nee hoor. Dat is gewoon een toevalligheidsfactor. Ze hebben daar 2 dobbelstenen liggen. 3 en 4 is 34 stijlpunten

) zijn gewone mensen, geen vakmensen. Zo heb je dus mensen ertussen die vosmerrie's absoluut niks vinden, en iemand die dan nog vrij "onbekend" is, en daar bedoel ik dan mee, geen bekende van hun, die eindigd gegardandeerd ergens vanachter 

trek het je niet aan, men vindt vossen gewoon niet mooi, dat is hier ook zo.
) CAuvraySky schreef:Jullie moeten me niet geloven hoor, kraak me gerust verder af met jullie zever, maar ik weet wel dat ik geen excuses vorm
CAuvraySky schreef:Jullie nemen het allemaal in het belachelijke
Typisch bokt...
Jullie spreken over Nederland, ik woon in België, en daar doen ze dus wel aan vriendjespolitiek en nog van die smerige zaken.
Zoals ik al enkele keren las van iemand die ook in België woont, jury's in België (en dan bedoel ik LRV) zijn gewone mensen, geen vakmensen. Zo heb je dus mensen ertussen die vosmerrie's absoluut niks vinden, en iemand die dan nog vrij "onbekend" is, en daar bedoel ik dan mee, geen bekende van hun, die eindigd gegardandeerd ergens vanachter
Jullie moeten me niet geloven hoor, kraak me gerust verder af met jullie zever, maar ik weet wel dat ik geen excuses vorm
Urielle schreef:Scum schreef:
Nee hoor. Dat is gewoon een toevalligheidsfactor. Ze hebben daar 2 dobbelstenen liggen. 3 en 4 is 34 stijlpunten
Maar bij een vos doen ze speeksel aan de dobbelstenen
.Citaat:Volgens mij heb ik dat gezegd (weet het niet zeker meer). Het klopt dat er in Belgie bij bepaalde wedstrijden jury's zitten die geen jurycursus gehad hebben.

.
. Citaat:Het gaat over een merrie met vos kleur

Urielle schreef:Maar die heb je ook niet elke week, zoals je de voshater ook niet elke week hebt.
.
. 

xKatleentjex schreef:
Maar de TS heeft wel gelijk dat er zeker in bij de Belgische LRV jurys zijn die van die vooroordelen hebben en die werkelijk paarden beoordelen op uiterlijk ipv proef.
maar het is niet anders.
!