Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sisco4life schreef:Heb niet het hele topic doorgelezen , is 1 ding dat ik erover wil zeggen:
Als jij al blaren enz hebt ? wat moet je paard dan in zijn mond hebben ?
basedate schreef:Heej,,
Iedereen heeft het steeds over handschoentjes, maar je zei zelf dat je liever geen handschoentjes gebruikt. Dus ik dacht, laat ik actief bezig gaan
Na een kwartier lang zo ongeveer elk potje dat in de badkamer staat te hebben uitgeprobeerd kwam ik tot de volgende conclusie:
- Tandpasta stinkt alleen maar, helpt niet![]()
- Gezichtscrème zorgt wel voor superzachte handjes, maar die zijn juist extra gevoelig voor blaren![]()
- Tea tree oil lijkt in het begin te werken, maar wordt daarna heel glad..![]()
- Haarlak blijft zo'n 2 minuutjes goed, daarna is het zo goed als verdwenen![]()
- Scheerschuim maakt het wel redelijk stroef, als je het maar EXTREEM weinig opdoet![]()
- Andrélon hair booster wordt een vieze plakboel
- Gel wordt ook nogal plakkerig
Na al deze middeltjes te hebben getest bedacht ik me opeens dat we bij turnen altijd van dat magnesium op onze handen deden. IS als talkpoeder volgens mij gewoon bij de winkel te koop. Maar daar moet je ook neit teveel van opdoen, krijg je extra blaren vanNa afloop je handen insmeren met body butter, body lotion, vaseline of een gezichtscrèmepje, dan worden ze weer goed verzorgd en heb je geen handschoentjes nodig dus meer feeling met je paard
![]()
Woow, k lees het nog es over, maar wat heb ik er veel tijd ingestopt eigenlijkNajaa, het was wel leuk iig
Hoop dat je er wat aan hebt
![]()
Brigitte
smaos schreef:Handschoenen aan doen is de simpelste oplossing en anders door je blaren heen rijden totdat je eelt krijgt! Dan heb je er geen last meer van.
sylv_n_ schreef:had ik ook last van weet eigelijk ook niet hoe het komt, wel weet ik dat het verschrikkelijk pijn doet en irritant is. Ik rijd nu gewoon met handschoentjes en dat bevalt wel goed heb er geen last meer van