Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Carolientjeh schreef:Poeh... ik vind het wel knap van je dat je gewoon doorgaat met hem

sander_lotte schreef:dorientjuh schreef:@TS: het is goed dat je dit topic hebt geopend, maar dan vind ik dat je ook wel iets met het advies moet doen. Zo van: ''ik wil wel een hersenscan laten maken, maarja ik heb geen trailer dus dat kan helaas niet.'' Dat vind ik dus nergens op slaan.
Sorry hoor, maar ik kan er ook niet aan doen dat ik geen hopen geld heb. Ik doe wat binnen mijn mogelijkheden ligt. Als er werkelijk iets in zn hoofd zit, dat pijn doet ofzo(niets mentaal ofzo), waarom houdt hij dan steeds zijn oren naar voren?
En ik heb reeds een aanvraag gedaan voor een foto reading, dus ik doe werkelijk wel iets met mijn advies dat ik krijg!
Cassidy schreef:Dat jij doet wat binnen je mogelijkheden ligt, is een nobel streven. Ik hoop alleen dat het ook binnen je mogelijkheden ligt om de DA erbij te halen als hij met koliek staat of hij anderzins snel vervoerd moet worden.
Heb nu mn eigen knoop moeten uitvinden en nu lukt het hem bijna nooit om hem los te krijgen
Ik ben nog aan het zoeken voor een foto reading te laten doen en dan eens zien wat hieruit komt. sander_lotte schreef:Dan zou ik hem verkopen, maar wel alles eerlijk uitleggen wat er is gebeurd en aanraden om er niet op te rijden, maar gewoon als gezelschapspaardje houden, voor mensen dat maar 1 paardje hebben dat wel wat gezelschap kan gebruiken..
Maar zover ben ik nog lang niet, ik bedoel hier gewoon mee dat ik hem nooit naar de slacht zou doen...
Zoolgangster schreef:sander_lotte schreef:Dan zou ik hem verkopen, maar wel alles eerlijk uitleggen wat er is gebeurd en aanraden om er niet op te rijden, maar gewoon als gezelschapspaardje houden, voor mensen dat maar 1 paardje hebben dat wel wat gezelschap kan gebruiken..
Maar zover ben ik nog lang niet, ik bedoel hier gewoon mee dat ik hem nooit naar de slacht zou doen...
Sorry hoor, maar wie wil er zo'n paard kopen? En als iemand hem wil kopen, dan neem je het risico, dat die persoon hem later toch doorverkoopt, dat overkwam een vriendin van mij ook, ondanks fraaie beloftes van de koper, dus dan komt het paard ergens anders terecht, bijvoorbeeld op slachttransport naar het oostblok, waar ze nog met voorhamers een paard bewusteloos slaan, of het komt terecht bij nietsvermoedende ouders van kindertjes, wil je dat risico nemen?
Zoolgangster schreef:Mijn vriendin mocht ook haar paard blijven opzoeken. Maar iedere keer als ze belde, was er wel "iets" aan de hand, waardoor het niet uitkwam... Toen ze argwaan kreeg, was het paard al lang doorverkocht.
sander_lotte schreef:amasis schreef:ik heb je vorige topic niet gelezen, maar misschien is ie jaloers? niet banketstaaf bedoeld hoor;)
Als ie het uit jaloezie deed, deed hij het met andere woorden uit wraak. Maar ik heb hier een boek: "De waarheid over paarden" en hier staat in dat paarden geen wraakgevoelens hebben.
Ik probeer wat uit boeken te halen, hoe paarden denken enzo, zodat ik weet wat een mogelijkheid kan zijn en wat niet. Dus uit wraak kan het niet zijn..
sander_lotte schreef:
En ik heb reeds een aanvraag gedaan voor een foto reading, dus ik doe werkelijk wel iets met mijn advies dat ik krijg!

sander_lotte schreef:Die professionele hulp ben ik ook van plan te gaan zoeken... Maar ik woon in België en we hebben geen trailer. Als ik ergens naartoe ga met sander, is dat altijd met de haflingerclub, iemand dat hier vlakbij woont neemt sander en mij dan altijd mee..
Ik denk dus niet dat ik in Laarakker geraak..
Arizona schreef:Waar woon je in België?

micrimor schreef:ik las dat je vrijheidsdressuur met hem doet,, heb je hem ook leren stijgeren? miss wilde hij gewoon je aand8 hebben door een 'kunstje' te doen.