Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.beantsje schreef:En een combi van bijv. een kleine pony met een grote amazone zal ook minder punten krijgen op dit onderdeel. Of een heel klein kind op een grote forse pony.
idje schreef:Zelf heb ik 2 keer een 5 gehad, ondanks dat alles picobello was.
1x op een enorm nat terrein (toen ik na de proef naast mijn paard terug liep, bleven mijn laarzen in de modderstaan en ik sstapte zo met mijn sokken in de drab)
Jurycommentaar: paard heeft modderspatten op zijn benen. Goh, hoe zou dat nu komen?
onbegonnen werk!
en nog nooit geen commentaar op gehad
Ik weet niet of het me punten heeft gekost (had een 7) maar als je met een spierwitte staart en manen en een spierwit paard op zijn appaloosavlekken na, je proef rijdt moeten ze niet zeuren over een strikje. Het arme dier heeft een uur kou staan lijden tijdens het wassen in de harde wind. superwoman schreef:idje schreef:Zelf heb ik 2 keer een 5 gehad, ondanks dat alles picobello was.
1x op een enorm nat terrein (toen ik na de proef naast mijn paard terug liep, bleven mijn laarzen in de modderstaan en ik sstapte zo met mijn sokken in de drab)
Jurycommentaar: paard heeft modderspatten op zijn benen. Goh, hoe zou dat nu komen?
Als de modder erop zat voor de proef, dan had je voorlezer of iemand anders dat er even af moeten halen met een handdoekje.
Verder vind ik een 5 wel streng.
. 

Alane schreef:Als op iedere wedstrijd je paardje er zo uitziet... wat wit is is ook echt wit..
mijn complimenten
Doe ook altijd me best om d'r schoon te krijgen.. germie schreef:IN de ponysport is de max. lengte 1 . Paarden 1.30
tamlin schreef:Ik heb al mijn wedstrijden een 8 gehad.. Maar een 7 is toch ook goed.
Wel jamer dat je er zo je best op hebt gedaan en dan toch niet kreeg wat je wou.
Ik zie er altijd zo uit met een groene club trui en een wit dekje met clublogo en een witte rijbroek.
Groetjes SidneY..
en niet te vergeten knollie helemaal glimmend gemaakt met glansspray en babydoekjes. Dus wat zou ik nog meer kunnen doen??