.. gewoon stom gelul dus!en inderdaad daar ben ik t wel mee eens, niveau doet er niet toe! wat maakt t nou uit of je van een ZZ paard valt als ZZ ruiter of van een B paar valt met een B ruiter..!?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.. gewoon stom gelul dus!
)
maar die ligt bij m'n paard op stal, heb voor de pony's nog zo'n simpele casco waar ik dus ook hoofdpijn van krijg als ik langer ga rijden

PERENBOOMPIE schreef:Dan zou je eigenlijk ook consequent met een body-protector,knie en elleboogbeschermers moeten rijden.

! maar degene die zonder cap rijden, val lekker een gat in je hoofd ofso! en een bodyprotector.. heb me broertje toch mooi een keer geholpen hoor! dus niet zeuren van dan zit je als een ingepakte mummy op je paard want t is niet zo! scheelt je alleen een paar weken niet kunnen paardrijden of in het ziekenhuis liggen..
)
.. vreemd eigelyk niet?! cap is juist om je te beschermen maar jy komt er beter vanaf zonder cap? vertel.. sorry maar ik snap niet waarom t zonder beter is.. als ik namelijk met me kop tegen een boom aan beuk doet t minder zeer zonder cap dan met..
welzo veilig 
(denken ze had ik nou maar cap op gehad,,
en als je vind dat je er vies haar van krijgt had je andere hobby moeten zoeken
! je handen worden toch ook vies en weet je daar hebben ze zeep en shampoo enzo voor uitgevonden, slim hé!
...