divoza

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Quente_

Re: divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:26

Erg van dat deken Boos!..
Is mij gellukkig nooit gebeurt.. Heb wel een chabrakje laten borduren daar..Maar daar is nix mis mee gegaan Tong uitsteken

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:33

Divoza: Super mooi,groot en mooi ruime assortiment.
Kan er uren lekker rondsnuffelen!

Echter vind ik bij de Divoza in Heteren de meeste (op 2 na) mensen van het peroneel erg onvriendelijk!!!! Ze katten vaak, en zijn helemaal niet zo vriendelijk als ze je helpen. jammer genoeg is die in Heteren het dichst bij mij (half uur met scooter)..
Ben toevallig ook een x in de divoza zoetermeer geweest.
Personeel in zoetermeer : AMEN , echt hemels vergeleken met heteren.

En ik kom toch regelmatig in heteren. Volgens mij moet je gewoon geluk hebben dat ze daar in een goede bui zijn...
Op 2 na zoals ik al gezegd had..

mja

xxmellaniexx

_steef_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:08

Jemig, ben eigenlijk ongelovelijk nieuwschierig welke je bedoelt! Clown

Ik ga alleen naar de divoza voor merk kleding e.d..
Maar gemiddeld vind ik ze erg duur! En daar komen dan ook nog eens de benzine kosten bovenop..

Maar aangezien een vriendin van me er erg graag rondneust, kom ik er regelmatig!
En dat zelfs zonder loze aankopen!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 22:43

Ben vaak naar Leek geweest. De collectie is zonder meer uitgebreid. Maar het lijkt wel, of ze uit hun jasje zijn gegroeid.

Niemand die gewoon de tijd neemt om jje te adviseren, zelfs niet als het gaat om een investering (want dat vind ik het) als rijlaarzen.

Uiteindelijk heb ik destijds mijn rijlaarzen in een heel klein eenmanszaakje besteld. Zelfs toen ik alleen nog maar informeerde, heeft ze uiterst nauwkeurig alles opgemeten (half uur werk).
Dat doen ze echt niet bij Divoza!

Alleen toen een aantal jaren geleden onze manege leeggeroofd was, konden we allemaal een tweede hands zadeltje kopen, en met volledig aankoopbedrag terug deze weer terugbrengen als we geld hadden van de verzekerin voor een nieuwe, zelfs als we die niet bij hun kochten. Dat vond ik wel service!!

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 15:04

Ik ben wel tevreden over divoza. Ik woon ongeveer 8km van Leek af dus ga er best vaak heen.
De klantenservice verschilt per werknemer daar, de meeste zijn heel positief, behulpzaam en enthousiast maar laatst was er 1 die heel ongeintereseerd deed.

Ze hebben ruime keuze en ben er zo een dik uur zoet!
De zadelmakerij is idd niet zo goed, hoor vaak mensen die niet tevreden zijn met bijv het opvullen en repareren.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 17:37

Ik ben er een keer geweest: Lekker groot en overzichtelijk. Soort staat bij soort zegmaar.
Klantvriendelijk, mwah, ik had het niet nodig Lachen Ik weet niet of ze me zus hebben geholpen.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 23:34

Odetje92 schreef:
De zadelmakerij is idd niet zo goed, hoor vaak mensen die niet tevreden zijn met bijv het opvullen en repareren.

Nee, daar zeg je wat.
Toen ik mijn eerste nieuwe zadel kocht, hebben ze gewoon een met standaard-boom genomen en die boom even 'passend gemaakt', in plaats van een zadel met passende boommaat bestellen.
Nu weet ik dat dat een ramp is voor een zadel, zou er nooit meer een nieuw zadel kopen!

En met de gratis opvulbeurt hebben ze niet de kussens losgehaald, maar er gewoon aan weerskanten een snede in gemaakt....

riona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 23:54

Ik vind divoza heerlijk. Wordt er alleen ze hebberig van. Bloos Na ons zadel drama met een hulsebos zadel heb ik divoza laten komen. Zadel zit uitstekend paard loopt goed en geen gezeur. Gelukkig moeten we bijna een uur rijden om er te komen want anders waren we iedere maand blut. Haha!

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 23:21

geit schreef:
ben ik de enige die niet fan is van divoza?
ik hoorde alleen maar positieve verhalen dus ik vandaag erheen in heteren voor schoenen en chaps.
ik vond het maar niks.
kon niemand vinden die me even kon helpen,kon niet eens handschoenen vinden behalve een paar gare die in een kruiwagen lagen ofzo Clown .
zmaja volgens mij is verder iedereen alleen maar positief over divoza.

geef mij maar bos ruitersport in scherpezeel.
lekker klant vriendelijk,de hele winkel werd voor me overhoop gehaald Bloos

Ik krijg van hun geen mailtje terug Boos!!!

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 23:23

van bos ruitersport, bedoel ik..

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 23:37

Ik ben 1 keer bij Divoza geweets en vond het personeel niet echt klantvriendelijk + het ene moment kon ik niemand vinden die me kon helpen en het andere moment stonden ze met 3 man bij de kassa te kletsen en niks te doen :S

Het asortiment daarentegen vind ik wel lekker ruim en de winkel zelf was ook best overzichtelijk Lachen

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 09:14

Denk dat ik ruim 17 jaar trouwe divoza klant geweest ben en nu kom ik er echt nog maar zelden. Voorheen kwam ik er wekelijks en alles ging mij steeds meer tegenstaan. Nu kom ik er alleen nog om mijn stallogo te laten zetten op artikelen die ik elders koop.

De reden? Ik vind de service belachelijk. Wanneer iets niet goed blijkt te zijn of binnen een bepaalde tijd al kapot is doen ze bij voorbaat al moeilijk met ruilen. Artikelen bestellen duurt een eeuwigheid en die paar centen korting die je tegenwoordig zgn krijgt...nee.

Tegenwoordig haar ik mijn rijspullen het liefst bij Piafferuitersport. Ze hebben een veel wisselendere collectie, goede service en er valt altijd wat te onderhandelen.

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 19:26

SUPERwinkel! Lachen

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:52

Ik ben er erg tevreden mee hoor Haha!
Ik ben ook een paar keer in Heteren geweesd.. Maar ze hebben me vaak genoeg gevraagd of ze me konden helpen..
En ze zijn daar ook meer als een uur zoet met me geweesd om geschikte schoenen voor onder mijn chaps te zoeken.. En ze bleven maar vriendelijk.. Ik ben zeer tevreden... Ook vind ik het heerlijk dat grote asortiment Haha!

Charlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 18:59

Ik kan er ook altijd wel slagen hoor, als ik wat nodig heb! Alleen dichter bij mij zijn er ook meerdere andere winkels, dus daar ga ik sneller heen Knipoog.

X_ViSwIjF_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 19:06

Heb hiero in zoetermeren nog geen problemen gehad.
Wordt altijd klant vriendelijk ontvangen en
goed geholpen.

Sabinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:32

ik kan er ook altijd wel slagen

flyinglady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 23:20

We zijn er vorige maand voor het eerst bij Divoza in Heteren geweest.
We werden prima geholpen.
En gaan ook zeker nog een keer terug.
Heteren ligt helaas niet zo dicht bij ons in de buurt.

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 23:26

Bos vind ik echt zo'n domme winkel. Die mensen die daar werken, kletsen maar wat. Ik ga veel liever naar Veldhuizen, want daar wordt je tenminste normaal en serieus geholpen.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 23:32

Divoza in Leek vind ik wel goed.. alleen soms hebben ze dingen niet meer in goede maat of moet je lang op bestelling wachten. Maar opzich wel een fijne winkel..

tjhaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 12:16

In ben alleen een keer in heteren geweest. ben daar ook gewoon vriendelijk geholpen.

vond het wel een mooie winkel alleen wat mij tegenviel waren de martingalen die vond ik daar maar niets.

xxOntarioxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 13:04

Als ik in divoza kom,kijken ze me al de winkel uit,vind dat er arrogante meiden werken ,niet allemaal maar er zitten er zeker een paar bij ,dat vind ik wel minder,verder kwa spullen hebben ze vanalles en daar slaag ik meestal wel goed in;)
winkelen blijft verslavend.
Lachen

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 17:58

Ik ben best tevreden, maar ik ga niet voor grote dingen heen. De service is er waardeloos. Als je er laarzen koopt en de hak gaat er na een maand ervan af wordt er doodleuk gezegd dat het rijlaarzen zij en dan het niet de bedoeling is dat ik erop loop. Terwijl bij het uitzoeken er toch duidelijk werdt gezegt dat ik ze flink moest inlopen....
Nee geen dure dingen bij de divoza voor mij

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:02

ik ben er nog nooit geweest dus ook best wel benieuwd.
ben wel eens met me schoonzusje en broer in hypoweert geweest ( zit in weert, limburg dus)

komt omdat me broer en schoonzusje daar wonen Haha!
wil er nog een keer naartoe
die winkel trekt me wel Knipoog