Aantal uren op stal.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: Aantal uren op stal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 09:13

Vannacht heeft hij voor de 1e keer weer snachts binnen gestaan (met die regen midden in de zomer ook een paar nachten)
Hij kan het wel aan, maar wil of het land niet meer uit, en als hj er uit is wil hij er niet meer in.
Het stuk waar ze het land in gaan zak je nu bij het hek al weer tot boven je regenlaarsjes in weg (dus zo tot je knie)
Achterin in het land is het nog perfect, maar tja. Je MOET door de bagger heen.
Nu is het ook zo dat er niet zo veel meeop het land staat (eigenlijk niks)
dat heeft voor ons de keuze makkelijker gemaakt om hem snahts binnen te zetten. Als hij binnen wordt gehaald krijgt hij kui, en sochtens vroeg voordat hij weer naar buiten gaat krijgt hij kuil.

De paddocs zijn bijna klaar (moet nog een klein stukje gestraat worden, en een stukje geverfd) en als het dus zulk weer blijft, maar nu is het al weer droog en schijnt de zon, dan gaat hij overdag in de paddoc en snachts op stal

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 09:44

Die van mij staat gemiddeld 12 uren per dag buiten. Hangt er soms een beetje vanaf hoe laat ik opsta, of mijn pa haar al buiten heeft gezet, of als het een keer ontweert etc Vork
Dit is zomers en s'winters zo.

Firefly1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 09:52

Mijn paarden staan vanaf een uur of 19.00 tot 07.15 uur binnen. Voor de rest nog buiten, als het slechter wordt moet ik van de boer inderdaad zijn peerden binnen zetten. De pony's 9 2 shetlanders) lopen wel 24/7 buiten.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:35

mijne gaat rond 8uur naar buiten, als het weer het toelaat tot 17/18uur naar buiten en daarna nog rijden of longeren, als het slechter weer word staat ze minder buiten, en snachts dus altijds op stal ookal is het zomer.