Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Heb het alleen nooit verder gedaan.. Je weet sowieso nooit... Stel er rijd een auto langs met rare vlaggetjes of geluiden ofzo die jij niet hebt gehoord maar je paard wel en hij gaat er vandoor... niet echt fijn..
Heb toch liever me volledige concentratie naar t paard toe.
. heb hem buiten ook gewoon op (zacht) en in het bos harder. eye of the tiger op of the final countdown en dan lekker een stuk galopperen
Ilsemarie schreef:kojack schreef:Ik vind het juist fijn om met muziek te rijden. Ik kan me met muziek op wel concentreren, heb dan alle aandacht bij het rijden en niet bij de dingen die buitenaf gebeuren. Ik vind wel dat de muziek niet te hard moet staan en dat je niet met mp3 moet gaan rijden als het druk is in de bak.
Je moet trouwens wel oortjes hebben die goed blijven zitten, met die gewone vallen ze er bij mij telkens uit.
Dat zie ik net zo... ik doe het niet vaak maar wel af en toe. Ik heb sowieso altijd maar één oortje in en die staat ook zacht. Het is wel belangrijk dat je de geluiden hoort die je paard ook hoort want hij kan tenslotte schrikken dan moet je wel adrem kunnen reageren. Maar ik concentreer me meer op het geen waar ik mee bezig ben als ik minder onbekende achtergrondgeluiden hoor.
Eva1975 schreef:Als ik ga rijden heb ik wel vaak mijn mp3 speler op, 1 kant in het oor en de rest van het snoertje zit onder mijn kleding. Zo heb je ook geen kans op blijven haken. Ik sta met mijn paardje op een boerderij waar ik vaak alleen ben. Met de muziek ontspan ik een beetje. Heb dan ook een beetje leuke muziek voor mij dan erop staan.
) 
Ik vind het wel prettig.