Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Omdat ze gewoon goed les geeft
*hoe moet ik het anders zeggen
*
)ze heeft zelf ook een paard daar staan, ze heeft diploma's en ze geeft heel erg goed les!! (en niet duur: 10 euro p. uur!!)

. Het is een heel goede lesgeefster, legt alles goed uit, is tot veel bereid, komt alle wedstrijden kijken, en is een enorm mentale steun
.
evikes..dat heb ik nu ook..heele goede vriendin geworde
alleen ben ik erges anders gaan lessen sinds kort..maar dat komt ook helemaal goed..zou ze allebei niet kunnen missen:D
!
! Pletje123 schreef:Wat grappig
Hans en Silvia Nauta hebben op dezelfde pensionstal gestaan als ik.
Hij geeft inderdaad goed les

) een keer in de week, daarvoor hadden we Renee maar die is niet meer op komen dagen
. Ohjah en ook nog bij de rijvereniging een keer per week
.
). Ook is ze heel rustig in dr lesgeven en legt ze alles uit waarom ik iets moet doen. Als ik dit weet dan ga ik het ook sneller doen omdat ik weet waarvoor het nodig is! 
0ojannekeo0 schreef:Ik les thuis, Lotte Engels (lotte0307) hier van bokt komt mij een keer in de week les geven. Zowel springen als dressuur.
Ceylan schreef:ik les bij jo willems HEERLIJK FANATIEK
en tim coomans voor een andere kijk af en toe
en ten slotte ook nog bij mirjam kuiper , zij zorgt ervoor dat het allemaal niet te snel gaat, goede basis en ook kan ik bij haar altijd terecht met vragen over de ''dagelijkse dingen'' echt super is ze!

Suzanne F. schreef:Ceylan schreef:ik les bij jo willems HEERLIJK FANATIEK
en tim coomans voor een andere kijk af en toe
en ten slotte ook nog bij mirjam kuiper , zij zorgt ervoor dat het allemaal niet te snel gaat, goede basis en ook kan ik bij haar altijd terecht met vragen over de ''dagelijkse dingen'' echt super is ze!
Offtopic:
Wat is Riass een ontzettend mooi paard!! Wauwie! Echt helemaal verliefd! Pb de afstamming eens helemaal door...