bij wie les jij?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Careano

Re: bij wie les jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:18

Dressuur&springen thuis: Hans Peeters, hij geeft me al les sinds dat ik begon en weet veel, al kan hij me denk ik niet meer verder helpen dat dat ik nu ben..

Dressuur&springen uit: Pieter Kersten, super fijne leraar. Hij is streng maar rechtvaardig en legt alles supergoed uit!
Laatst bijgewerkt door Careano op 04-09-06 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:50

Ik les thuis, Lotte Engels (lotte0307) hier van bokt komt mij een keer in de week les geven. Zowel springen als dressuur.

jolijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 18:08

Ik les bij danielle Lachen Omdat ze gewoon goed les geeft Clown *hoe moet ik het anders zeggen Tong uitsteken*

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 19:06

ik heb prive les op mijn pensionstal van Geeske. (niet dat jullie die kennen ofzo Tong uitsteken )ze heeft zelf ook een paard daar staan, ze heeft diploma's en ze geeft heel erg goed les!! (en niet duur: 10 euro p. uur!!)

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 19:02

Van KC op Bokt Lachen
op de klassieke manier, ze heeft me super geholpen met mn haflinger!! en doet ze nogsteeds Tong uitsteken

FrankavdT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 20:50

Van niemand, al in geen 3 of 4 jaar les gehad. Mijn vader helpt me als ik er om vraag. Ik zeg al 3 jaar dat ik weer moet gaan lessen, maar tot dusver is het er nog niet van gekomen. En nu ben ik net met afstuderen begonnen, dus het duurt nog wel een half jaar voordat ik écht ga lessen. En bij wie...

Miam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:48

Laurens van Lieren! Pling

Evikes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 19:03

Vanessa Milo !!!

Ik volg er nu ongeveer al iets meer dan een jaar les bij, en alles gaat super Lachen. Het is een heel goede lesgeefster, legt alles goed uit, is tot veel bereid, komt alle wedstrijden kijken, en is een enorm mentale steun Clown.
Daar nog eens bovenop is ze ondertussen een heel goede vriendin geworden. Iemand die ik voor geen geld van de wereld nog zou kunnen missen! Ze betekent heel veel voor me!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 20:45

vet bij laurens Haha! evikes..dat heb ik nu ook..heele goede vriendin geworde Haha! alleen ben ik erges anders gaan lessen sinds kort..maar dat komt ook helemaal goed..zou ze allebei niet kunnen missen:D

MNMN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:42

Ik les bij Stal van Dinther in Nistelrode, springles krijg ik van een ZZ springruiter en dressuurles van een Z2 amazone. Ik vind ze aardig als persoon en duidelijk en eerlijk met lesgeven.

Ik_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 14:43

Bij Geertje Vonk. Tong uitsteken

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 14:42

Dressuurstal van Baalen.

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 15:04

ik les bij tineke..www.dressuurlessen.nl..ze legt goed uit joe en waarom..is rustig en heeft veel geduld..we komen elke x steeds verder en dat was zonder haar zeker niet gelukt

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:54

Jan van der Wal, hij weet alles zo helder uit te leggen en heeft enorm veel paardengevoel.
Daarnaast bij Geertje (Classeygurl @bokt). Lachen

stefanietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:58

ik les bij Maarten van Stek Afgod

hij weet precies waar hij het over heeft, en het knappe van hem is hij heeft maar 1 arm en heeft in het verleden prix st georges gereden en paarden afgericht tot grand prix!!

Zietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 13:45

Ik les bij Pieter Wolfs. Hij heeft mij leren springen voor mijn Deurne examen en is nu echt mijn held omdat het examen goed ging Haha!!

Verder ben ik deze zomer weer bij Tineke en Imke Bartels geweest en veel les gehad. Echt geweldig veel hulp gehad Afgod !

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 13:56

Pletje123 schreef:
Wat grappig Lachen

Hans en Silvia Nauta hebben op dezelfde pensionstal gestaan als ik.

Hij geeft inderdaad goed les Ja

op welke stal was dit ? Bloos
ja hij geeft echt super les..hij leg alles met handen en voeten uit.. Knipoog
heb vandaag weer les gehad van hem en het paardje liep echt weer super !!! Haha!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:39

ik sinds kort van Roeli Bril, daarvoor Marcelle Hesselink en daarvoor Linda Verwaal

Orabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:44

Bij Bregje (weet niet hoe Bloos) een keer in de week, daarvoor hadden we Renee maar die is niet meer op komen dagen Boos!. Ohjah en ook nog bij de rijvereniging een keer per week Haha!.

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:51

Ik sta op een manege en rijd 1 keer in de week groepsles bij Tamara Seelmann, de instructrice van stal. Daarnaast rijd ik priveles bij Daphne (daffodil @ bokt).
Bij Tamara les ik in eerste instantie omdat het heel makkelijk is om, vooral 's winters, in de groepsles te rijden. Dan hoef ik niet te wachten tot na 9 uur en dan is de bak meestal ook druk bezet, terwijl er in de les maar 6 maximaal mogen. Verder geeft ze ook gewoon goed les, let weinig op houding maar let wel op de andere dingen die belangrijk zijn.
Bij Daf les ik omdat mijn gevoel daar gewoon heel goed bij is. Ik vertrouw Daf en dat is voor mij heel erg belangrijk. Ik kan soms momenten hebben dat ik heel weinig durf met Rox. Daf heeft me daar al een paar keer overheen geholpen. Verder vind ik dat ze super op je houding let en dat is bij mij ook een gevoelig puntje...(schouders!!!! Bloos ). Ook is ze heel rustig in dr lesgeven en legt ze alles uit waarom ik iets moet doen. Als ik dit weet dan ga ik het ook sneller doen omdat ik weet waarvoor het nodig is!
Laatst bijgewerkt door RoxyVip op 11-09-06 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Renee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:51

0ojannekeo0 schreef:
Ik les thuis, Lotte Engels (lotte0307) hier van bokt komt mij een keer in de week les geven. Zowel springen als dressuur.

Lotte Engels tevens paardentandarts?

zlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 16:02

ik les bij jo willems HEERLIJK FANATIEK
en tim coomans voor een andere kijk af en toe
en ten slotte ook nog bij mirjam kuiper , zij zorgt ervoor dat het allemaal niet te snel gaat, goede basis en ook kan ik bij haar altijd terecht met vragen over de ''dagelijkse dingen'' echt super is ze!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:43

Ceylan schreef:
en ten slotte ook nog bij mirjam kuiper , zij zorgt ervoor dat het allemaal niet te snel gaat, goede basis en ook kan ik bij haar altijd terecht met vragen over de ''dagelijkse dingen'' echt super is ze!

Offtopic:

Wat is Riass een ontzettend mooi paard!! Wauwie! Echt helemaal verliefd! Pb de afstamming eens helemaal door... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:46

Ik rijd gewoon in een manegeles op manegepaarden maar krijg les van iemand die les krijgt van iemand die weer les krijgt van iemand die ook topruiters traint. Volgen jullie het nog? Clown
Dus wij krijgen dezelfde lesmethoden. Lachen

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:12

Suzanne F. schreef:
Ceylan schreef:

Offtopic:

Wat is Riass een ontzettend mooi paard!! Wauwie! Echt helemaal verliefd! Pb de afstamming eens helemaal door... Haha!

Zie je er wat Balzflug achtigs in??? Haha! Haha! Haha!
Het viel mij namelijk al op dat ie echt dezelfde uitstraling heeft als onze balzflug Knipoog