Ben ook al bij Caeyers, Lydia, Hopa Sport, Bonhomme, Hippo's, HVS... geweest.
Vroeger ging ik ook vaak bij De Paardensmidse in Wilderen.
In de zomer doen wij vaak uitstapjes naar andere paardenwinkels
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) en soms de clerck en hippo's.
Ticcie schreef:Ik ga ook wel veel naar Kerckhaert in Temse en Guillemaere in Wetteren stap ik ook wel es binnen.
Soms es naar PK ruitershop in Gentbrugge (goede band met de eigenaar).
x
Dito schreef:Geen idee? Bij ons hebben ze wel opvallend weinig van Harry's Horse, waar ik mij enorm aan stoor eigenlijk.
Elke86 schreef:Dehertoghe Lydia in Heverlee
Sellerie de Grez Doiceau in Grez Doiceau
newy schreef:Dito schreef:Geen idee? Bij ons hebben ze wel opvallend weinig van Harry's Horse, waar ik mij enorm aan stoor eigenlijk.
in de jappeloup op de liersesteenweg hebben ze toch veel van Harry' horse???
Ik dnek bv aan de rijbroeken,schoenen,verzorgingsproducten en nog veel meer.
en de winkel die je bedoeld in heist Is hoppa
Soniador schreef:in de paardensmidse in Wilderen en sinds kort is er een nieuwe ruitershop bij.
Ben de naam even kwijt,maar als ik de kans heb ga ik eens kijken.
Dito schreef:TornadoLover schreef:in diest-paal is er een goede paarden winkel,vanalles van harry horse, dat vind ik dan wel goed spul, want die bandages van anky![]()
ik ga ook naar caeyers in geel, lekker duur daar, koop daar zelden iets
Sneyers dusIk ga er alleen als ik iets klein dringend nodig heb, anders zal je mij daar met moeite nog tegenkomen.

silverlea schreef:Gaat er soms iemand naar een ruitershop in Dendermonde, die bestaat nog niet lang en de zaak wordt uitgevoerd door Meneer Beys, Mevrouw Lippens. Ik ben benieuwd naar deze ruitershop aangezien ik aan de eigenaars m'n pony vandaan heb.