Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Madelen schreef:Pikeurbroek van 180 euro. Kwaliteit gaat bij mij boven kwantiteit.
Als het maar lekker zit
Welshcobfan schreef:Madelen schreef:Pikeurbroek van 180 euro. Kwaliteit gaat bij mij boven kwantiteit.
Toch zegt prijs niet altijd wat over kwaliteit![]()
Mijn goedkope broeken gaan ook jaren mee, ondanks intensief gebruik.
MissLuvley schreef:Probleem is wel bij mij dat het dan alsnog niet bij twee dure broeken blijft.gewoon 7 goedkope broeken halen in plaats van 2 hele dure.
Dan heb je afwisseling, ze gaan minder snel slijten, want ja je draagt ze minder vaak en zo kom je uiteindelijk goedkoper uit of op hetzelfde bedrag dat kan ook.

Ik hoef geen broeken van 150 euro aan mijn kont! dat is echt te duur
ik neem nog al veel mee dus ik moet goeie grote zakken hebben, en dat heeft ie.
gollempje schreef:ik heb niet echt hele dure paardrijbroeken, meestal 2e hands, of die 1 jaar meegaan. ik wil graag nog een keer een goede kopen! alleen geld groeit niet op m'n rug
(Zonderleren zitvlak bedoel ik )
Hij kost maar 40,- en gaat een tijdje mee

merkloos, en telkens krijg ik te horen "waar heb je die gekocht".
Liedje schreef:gollempje schreef:ik heb niet echt hele dure paardrijbroeken, meestal 2e hands, of die 1 jaar meegaan. ik wil graag nog een keer een goede kopen! alleen geld groeit niet op m'n rug
De harry's horse Xtra fit ofzo is een fijne rijbroek die lang mee gaat(Zonderleren zitvlak bedoel ik )
Hij kost maar 40,- en gaat een tijdje mee

lonnie schreef:mijn ankybroeken, zonder leer, waren geloof ik iets van 190 euro, die met leer zijn geloof ik 220,maar dat vind ik niet fijn, had eerst altijd die van pikeur (iets van 169 euro ofzo) maar ik zweer nu bij de ankybroeken!