Coby10 schreef:
Ik ook. 13 september weet ik het!
Ik lekker 2 dagen eerder.... puhhh

[/quote]
haha maar je laat het dan wel even weten, toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Coby10 schreef:
Ik ook. 13 september weet ik het!

Zolang ik er niet op zit heb ik nergens last van, zodra ik er op stap, wil ik meer...
Hazzebaz schreef:want alleen mar toekijken vind ik een ramp.
Hazzebaz schreef:Verder vraag ik me ook af of de bevallen boksters geen angst hadden overgehouden om er weer op te stappen???
Urielle schreef:Hazzebaz schreef:Verder vraag ik me ook af of de bevallen boksters geen angst hadden overgehouden om er weer op te stappen???
Heel eerlijk gezegd heb ik idd er al een dag tussen gehad dat ik op mijn driejarige klom, hij had een weekje stilgestaan, eerste keer in een vreemde buitenpiste, ook nog zonder omheining, en de paarden ernaast begonnen wat te dollen. Mijn paard deed feitelijk niks, hij begon te draven en ik kreeg hem niet meer terug en ik zat met de blubber in mijn broek en heb hem terug op stal gezet. Echt niks voor mij! Ik voelde me ook erg ellendig er om en toen zeiden ze in 'mijn' HK-topic ook dat dat de 'moederhormonen' waren. Gelukkig verder niet veel last meer van gehad want tjee wat was dat klöte!
Suzanne F. schreef:Ja met longeren moet je af en toe ook behoorlijk wat kracht zetten. (ligt eraan hoe je longeert en met wat voor paard)
Ik kreeg er ook al last van 2 maanden terug.
curly2day schreef:Ojee, vanmiddag komen ze hier net een longeercirkel "omspitten" zodat ik nog een beetje met mijn knollie aan de gang kan.............hihi
Nou ja ook handig voor na die tijd
.
Riëtte schreef:Ik heb tot im de 7e maand gereden, bij beide paardjes. Het was dat Des ziet werd tijdens mijn eerste zwangerschap, anders had ik misschien wel langer doorgereden (is toch moeilijk om de knoop door te hakken en helemaal te stoppen). Wel gin ghet in het laatst op een aangepast tempo (weinig draf, want daar kreeg ik harde buiken van, en veel stapwerk),
Bij de 2e zwangerschap ben ik daarna af en toe gaan longeren, maar al snel begin de baby met indalen en toen was lopen ook niet echt een pretje meer.
Na de 1e zwangerschap zat ik na 14 dagen weer op paard, na de 2e binnen 2 weken. Zo heel lang heeft ze dus niet van haar vakantie kunnen genieten!
.( paardje heeft er zaterdag nog iem afgebokt.......maar mij is ze niet vergeten en deed goed d'r best)

Ik had tot 30 weken amper een buik mensen die het wisten konden het zien maar het kon ook zijn dat ik gewoon dikker geworden was!