Burlingtons zijn idd slechte kwaliteit! Heb er ooit een paar van gekocht, maar koop die echt nooit meer.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Monday schreef:Ik heb alleen maar StappHorse sokken (8 paar) en de het oudste paar is 2,5 jaar oud. Ik heb elke dag SH sokken aan en ze verslijten echt niet, niet pluizen en niet lubberen. Misschien maakt het verschil dat ik met laarzen rij? Ik kan me voorstellen dat als je alleen met sokken rijdt ze langs de beugelriemen schuren en snel slijten.

3 voor 10 euro.. tis wel merkloos.
mijn fout.Jolandaa_ schreef:ik heb vandaag 3 paar nieuwe sokken gekocht bij de Boerenbond3 voor 10 euro.. tis wel merkloos.

Niet te begrijpen gewoon.Riemke schreef:bij mij pasten mijn kuitjes niet in die sokkenStomme sokken hoor
Stomme sokken dus!

Maar ik pas ze wel
sissie schreef:Ik heb 3 paar effen Stapp-horse sokken (bruin, lichtblauw en zwart).
Met 2 van de 3 paar heb ik dat één van de twee sokken krimptNiet te begrijpen gewoon.
Verder vind ik ook dat ze nogal hoog komen (ik heb altijd een klein randje sok boven mijn laars uitpiepen). Heb met andere merken geen ervaring, maar misschien ga ik de Anky's wel eens proberen.

deedee19 schreef:Ik heb kuitomvang 43/44 cm en pas ze prima hoor.

miilou_ schreef:ik heb geen problemen gehad met de sokken van stap horse tot nu toe!
en over de kwaliteit kan ik dus ook niks verkeerds zeggen.

)
) Jolandaa_ schreef:ik heb vandaag 3 paar nieuwe sokken gekocht bij de Boerenbond3 voor 10 euro.. tis wel merkloos.

Ik heb zowel Stapp sokken, als die merkloze van de BB, maar die van de BB zitten stukken fijner! Stapp wordt bij mij heel erg snel stijf, en die merkloze blijven lekker soepel en pluizen helemaal niet.

)
ik Ga er ook zeker meer van kopen (als ik weer geld heb
) 
en mijne gaan lang mee