Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
RUBYWHITE schreef:omdat die van jullie enorm veel verbruikt...1:10 is best haalbaar hoor en nee ik rij niet 30

missblue schreef:RUBYWHITE schreef:omdat die van jullie enorm veel verbruikt...1:10 is best haalbaar hoor en nee ik rij niet 30
Hoe oud is jou auto al?
ikke20 schreef:een ford mondeao heb je voor een 2de hands leuke prijen voor die goed te betalen zijn. ik heb er ook 1 is nu ong 8 jaar oud en mag 1500 kilo trekken en koste iets van 2000,- geloof ik(pa heeft dat geregeld) rijd ook redelijk zuinig hoeveel precies weet ik niet.
die is nu de sahara onveillig aan het maken
trok daar ook alles mee geen punt.
Paradiso schreef:Hierbij mijn nieuwe auto -> Landrover Discovery Skyline TDI uit 1998 (dieseltje en automaat!)
Ben echt helemaal verliefd
70 om precies te zijn, maar vooruit, dat is dan maar mijn voorliefde voor zo'n "gasguzzler"
ikke schreef:Paradiso schreef:Hierbij mijn nieuwe auto -> Landrover Discovery Skyline TDI uit 1998 (dieseltje en automaat!)
Ben echt helemaal verliefd
Wel even gecheckt op de retrokit van de brandstofpomp??? Hoewel "98 officieel geen problemen zou mogen leveren, blijken er in de praktijk toch af en toe problemen te zijn met de distributie. Keep an eye on it.
Jammer van die Diesel, de 3,9 V8 heeft echt stallen vol paarden meer aan boord![]()
70 om precies te zijn, maar vooruit, dat is dan maar mijn voorliefde voor zo'n "gasguzzler"
![]()
![]()
www.lrch.nl is wel een zinvolle site voor je, als je die niet al kent........
Maar misschien dat ik deze in de loop der jare nog een keer inruil hihi! RUBYWHITE schreef:Maakt dat verschil?
RUBYWHITE schreef:persoonlijk vind ik die passat`s meer luxe wagens dan trekauto`s voor een trailer
Is echt een geweldige auto voor de trailer, helaas is die van mn pa
Volgend jaar mn eigen auto die mn 1,5 paards vooruit krijgt
missblue schreef:Ja :p een oudere auto gaat normaal meer verbruiken, en het lag niet aan ons rijgedrag want het was autosnelweg dus rechtdoor en dezelfde snelheid. De eigenaar van de auto moet ook bijtanken als hij ergens heel ver weg gaat met de trailer.. Toch normaal? Als je een zware auto hebt met zware motor is het toch normaal dat hij meer verbruikt als een gewone auto?