Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heel hard regenen, beetje hagelen, donder & bliksem.
secricible schreef:nou, die dazenspray vond ik helemaal niets, die horzelspray werkte een stuk beter. Heb van beide nog een half flesje, dus kan nog een keer proberen, of het toevallig aan het aantal lag. Ging bijna over me nek van die dazenspray, maar echt werken tegen die beesten deed het niet.
ze heeft een uur lopen rennen, dan komen er juist meer (zweet ) dus ik zo'n citroen spul er op gedaan ( helpt maar 5 min) en Riva moest er niets van weten. Ik pak zon vliegendeken ( die ze vorig jaar gesloopt had) er op gedaan, en met bandages als singels gebruikt. En dan kijkt ze zo dankbaar
dan word je dag weer goed ( tot je een daas/horzel ziet)
ranna schreef:Is die horzelspray kleurloos? En ja, werkt het?

)

MissyTara schreef:ïk heb vandaag de anti-mug spray van het Kruidvat op mijn paarden geprobeerd. Is niet super, maar helpt absoluut als je regelmatig spuit. Bovendien kost zo'n spuitbus maar een paar euro......
Emaartje schreef:de horzelspray plus van de paardendrogist werkt perfect krijg ook nog een proefmonster van bremse bremse ben benieuwd welke de best eis..
ranna schreef:Emaartje schreef:de horzelspray plus van de paardendrogist werkt perfect krijg ook nog een proefmonster van bremse bremse ben benieuwd welke de best eis..
Kee dan! Zat al even op je berichtje te wachten![]()
Zal ook es kijken of ik dat hier ergens in de buurt kan krijgen en anders maar bestellen.
Blijft het werken ook als ze zweten? Heb je ermee gereden?