zijn jullie verwend??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DuckyMjöll

Re: zijn jullie verwend??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:04

Vind mezelf redelijk verwend..
Heb vorig jaar een aardig dure ijslander gekregen+zadel en alle andere nodige dingen gekregen..
Moet de laatste tijd wel meer dingen zelf betalen.
Verdere verzorging word ook allemaal door mijn ouders betaald..

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:07

Ik ben ontzettend verwend.. Maar ik ga hier niet opschrijven waarom... want als ik dat terug lees... dan denk ik altijd... Oh oh oh .. wat ben je eigenlijk ook erg.

Dus doe ik dat mezelf nie aan....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:33

Ik ben altijd behoorlijk verwend geweest vind ik zelf... Ik kreeg alles voor mijn pony en mijn moeder ging altijd met me mee naar les en wedstrijden enzo. Ik kreeg niet alles het duurste van het duurste hoor en de luxe dingen heb ik zelf gekocht, zoals mijn hoedje toen ik Z mocht met mijn pony en mijn leren laarzen heb ik ook zelf gekocht. Sinds ik fulltime werk betaal ik alles zelf, maar dat vind ik ook wel logisch! Ik hoef verder geen stalling en voer te betalen. Ik vind trouwens wel dat sommige mensen hier op bokt echt te verwend zijn, die krijgen alles het duurste van het duurste... Maar goed, dat heb je overal wel mee denk ik.

Ptries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:35

Ik vind van niet. Ik heb mijn eerste pony bijna helemaal zelf bij elkaar gespaard, wel betaalden mijn ouders vroeger mee aan een deel van het stalgeld, maar voor de rest heb ik altijd alles zelf moeten betalen.

Miiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 19:19

ik vind me zelf neit echt verwend maar wel meer dan normaal zeg maar
ik moet me pony terug betalen en voor de rest betaal ik alles en een kleindeel aan de stalling en hun alleen een groot deel aan de tstalling maar ik moest wel gewoon me zadel en hoofdstel lessen enz zelf betalen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 20:34

Ik ben wel verwend, maar nooit op het gebied van paarden!! Krijg je als je ouders niet zo achter het idee van een eigen paard staan..Heb dan ook geen paard, en koop alles voor de manege zelf, en betaal zelf al jaren de lessen. Vroeger kreeg ik nog wel s een rijbroek, als ik die echt nodig had en ik het zelf niet kon betalen, maar dat was echt met uitzondering. daarentegen betalen mn ouders nog steeds ieder jaar mee aan mn vakantie (meestal de helft), vorig jaar toen het net uit was met mn vriend hebben ze me zelfs meegenomen naar mallorca. Ook krijg ik met verjaardagen altijd dure cadeaus, zoals dit jaar een digitale camera!

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 23:34

Nou ik ben nu niet echt verwend, ik woon op mezelf, en moet dus samen met mn vriend alles zelf betalen. we kijken dus goed wat we met ons geld doen. Ik wil me zelf nog wel eens verwennen met wat nieuws voor de paarden ofzo of voor in t huis..

papiertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 06:21

het is bij mij redelijk verdeeld. de ene keer moet ik het zelf betalen en de andere keer betalen mijn ouders. maar dat is alleen voor de broodnodige zaken. Al zal het nu wel minder worden want ik heb sinds kort kleedgeld.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 11:18

Mijn ouders betalen wat ik nodig heb voor Pride, extra dingen moet ik zelf betalen. Ik vind dat ik het niet echt slecht heb, maar voel me niet echt verwend ofzo.

liekiej1993

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 11:21

nou.. ik krijg niet eens een paard( of pony ) dus .. of ik verwend ben?? ik mag thuis wel alles.. als k zeg k ben om 12 uur vanavond thuis.. dan hoef ik eigenlijk niet eens op antwoord te wachten dat mag ALTIJD wel.. maar we hebben niet zoveel geld.. dus aan spullen.. is het toch minder.. verwend..

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:03

verwend vind ik een groot woord, ik heb inderdaad 2 paarden van m'n ouders 'gekregen', nouja, in principe zijn het eigelijk hun paarden!
Ik zou maar wat graag willen dat het mijn eigen paarden waren, wanneer er een beslissing genomen moet worden (wel of geen VA erbij? oid) dan nemen zij nog altijd de beslissing. Vaak beslissingen waar ik het niet mee eens ben....

kekaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:17

verwend vind ik eigenlijk niet hoeveel je krijgt maar of je het waardeerd dat je het krijgt!

ik heb zelf twee kids en de derde is er bijna, maar ik vind het belangrijk dat ze waarderen wat ze krijgen, dat ze met een paar sokken zeg maar net zo blij zijn als het nieuwste speelgoed (ok zal nooit helemaal hetzelfde zijn maar zo snappen jullie het wel toch ?!)

ikzelf kreeg en krijg nog steeds regelmatig dingetjes van mijn ouders en daar ben ik altijd blij mee!

het enige wat ik erg jammer vind is dat mijn ouders net doen of mijn paard er niet is, ze vragen er nooit iets over, komen nooit kijken en hebben er nog nooit iets voor gekocht!
nog geen ouwe winterpeen zeg maar..das wel eens jammer.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:19

Ik ben verwend dat zeker! Het meeste word door mijn ouders betaald en ik heb alles wat ik nodig heb. Niet het duurste en mooiste spul, maar dat heoft van mij ook niet. Ikheb liever 2 dekjes ipv een anky pad bijvoorbeeld

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:19

m'n vader heeft m'n paard betaald, voor de rest koop ik het meeste zelf. Als ik wedstrijden wil gaan rijden moet ik zelf voor vervoer zorgen en startkaart enz. betalen. De stalling moet ik over een tijdje ook zelf betalen.

Thuis ben ik ook niet zo verwend... ben al bijna 19 en mag tot 21.30 online. Als ik iets verkeerd doe worden we altijd gestraft met een week of maand geen internet. Voel me hier soms net een klein kind maar heb helaas nog geen geld om op mezelf te gaan wonen. Zou het wel graag willen. Kleding moet ik ook zelf kopen, meestal als ik iets leuks zie zegt m'n moeder "ja leuk" en loopt ze weg.

maarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:25

nou ja verwend.. m'n ouders hebben een nieuwe auto speciaal voor mij gekocht, zodat ik federatie kon rijden omdat onze andere auto geen trailer kon trekken..
en ik ehb net gister van me vader een i-pod gehad..
en vergeleken bij mijn vriendinnen krijg ik veel meer kleedgeld enzo..

Cinderella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:34

ik ben redelijk verwend. Ik mag geen eigen paard ofzo, omdat dat toch ietsjes te duur is:P en ik ben nog maar 12 he:P mar met andere dingen zoals: mobieltje met camera i-pod computer televisie dat krijg ik altijd als ik het graag wil. Maar ik gedraag me niet als een verwend nest, dat is pas erg!

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:49

Ik ben ergens ook echt veel te veel verwend

Ik krijg echt alles van mijn ouders voor Mickey.
(zadel, hoofdstel, dekens, beschermers enz)
Alleen soms koop ik wel eens zelf een shabrakje ofzo.

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:04

Mwah ik krijg best wel veel.
Als mn paard iets nodig hebt (of ik zelf) dan krijg ik het wel.
Maar wil ik nieuwe spullen en meer zoals setjes en andere kleurtjes, een extra hoofdstel en dat soort dingen.
Zal ik toch echt zelf moeten sparen .
Verder betalen ze ook de wedstrijden en lessen e.d.....

JessyHorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:07

Ik ben niet verwend. Ik heb alles zelf moeten kopen. Ook mijn eigen paardje heb ik zelf moeten kopen en onderhouden. Maar heb wel alles wat ik wilde in mijn leven.

Sannum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:12

Ik ben verwend. Punt:P Ik heb de afgelopen voor m'n verjaardag een; scooter, trailer, rijbewijs, paard gekregen. En alle grote aankopen voor m'n paarden worden door m'n moeder gedaan. M'n paarden staan bij m'n moeder, ik hoef niets te betalen aan voer oid. Wat een luxe kind ben ik toch....

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:22

Wou dat mijn ouders zo waren. Ik wil al zolang graag wedstrijden rijden....maar moet toch echt zelf de autorijlessen, trailer enz. betalen dus dat duurt jaren voordat ik dat allemaal voor elkaar heb .

mobieltjes, camera's heb ik ook zelf allemaal gekocht.Soms moet ik ook zelf wat te drinken halen omdat er hier vaak alleen aanmaak limonade is en ik natuurlijk liever frisdrank heb of iets anders.

_streepjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:32

ik heb geen eigen paard maar mijn ouders hebben wel (bijna) alles voor de paarden dingen die ik wilde doen betaald. gewoon rijlessen en kleding en later ook de 'betalingen' voor mijn bijrijdpaarden. ik krijg dingen zoals borstels, halsters en kleding gwoon als het nodig is, als dat het niet is moet ik eht wel zelf betalen, als ik bijv een leuk setje zie terwijl ik net een neiuwe rijbroek heb gehad.

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:14

Ik ben redelijk verwend.

Mijn ouders betalen mijn lessen, voer, verzekering, hoefsmid, dierenarts etc.
Daarnaast betalen mijn ouders mijn kleding, mijn collegeld, verzekering en boeken voor school.

Tevens hebben ze alle paarden die ik tot nu toe gehad heb, hebben ze betaald. Alleen Winnetou heb ik een deel zelf aan bijdragen. Echter daar staat tegenover dat de kosten van het dekken van Dilia door hun bekostigd zijn!

Wat dat betreft heb ik niks te klagen en mag ik van geluk spreken dat ik 2 paarden heb en mijn ouders die mijn hobby steunen!

Odyne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:16

Ik ben he-le-maal niet verwend...betaal vanaf mn 12de alles zelf...waarschijnlijk dat ik daarom maar niet in de L kom...
Waarom wil je t weten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 21:19

Ehh, ben denk ik best verwend.
Heb 4 paarden en 1 ezel. Voor mij
en alles wordt betaalt.
Maar mijn ouders vinden het wel leuk hoor