Paardrij instructie headset

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Solitair

Re: Paardrij instructie headset

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 20:50

ik had vandaag les bij m'n instructeur. ik had m'n oortje meegenomen. en zei: ik heb het oortje mee, als je hem wilt gebruiken moet je maar zeggen!
- ik was van plan vandaag eigenlijk te gaan longeren. maar mogen wij hem vanavond ook mee naar concour Bloos ? * met een smekende gezichtstrekking*
* jewel hoor, maar ik ben hem morgen wel weer nodig.

op concour:
- hij werkt echt super! hoor alles heel goed, kan voorzichtig praten. niemand die het ziet. niks geen commentaar van andere ruiters. alles helemaal prima. ik ga hem ook bestellen Haha!

alleen weet ik nog steeds niet hoe ik dat piepje uit kan schakelen Boos!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 17:14

Binnenkort (waarschijnlijk per 1 april 2007 Knipoog ) zullen alle ruiters eerst door een detectiepoortje moeten alvorens de ring in te gaan. Zo kan er gecontroleerd worden op illegale oortjes. Cheese!

Ahumm

Alan 777

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 11:11

Gisterenavond de Alan 777 geprobeerd. Het is nog niet een onverdeeld succes geworden, maar waarschijnlijk zijn het gewenningsproblemen. Na een poosje kreeg ik geen geluid meer door, maar mijn assistenten (kids) hebben voordat we begonnen zelf getest. Dat vonden ze zo leuk Haha! , dat de accu denk ik al redelijk leeg was voor we begonnen. Ik ga nog weer proberen!
groetjes

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 08:37

@ peruaanse pas; het moet toch niet veel gekker worden. sjongejongejonge.. toch ook niet haalbaar, op iedere wedstrijd een detectiepoortje neerzetten!?!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 13:43

leuk als je een jong paard hebt en wil er niet doorheen.
of moet je afstappen, door het poortje heen lopen, en weer dr op stappen?
controleer dan gewoon of je ziet dat iemand een oortje heeft.
bij het inrijterrein zie je behoorlijk goed wie een oortje heeft. die mensen houden het echt wel in de gaten. anders maken ze er vast wel een melding van bij het secretariaat.

Diannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:05

altijd handig zo'n headset.. maar geen idee waar je zo'n dingen kunt kopen

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 19:09

zoek op google.nl en je kunt er genoeg vinden!

dihjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:00

Als iemand nog niet voorzien is, dan kunnen wij (http://www.paardenfoto.nl) ze nu ook aanbieden.

Wij hebben de goede Sennheiser set voor een aantrekkelijke prijs, voor als je het echt goed voor elkaar wilt hebben en eisen stelt aan omgevingslawaai, bediengmak, robuustheid etc.
Daarnaast hebben we nog een daarop lijkend alternatief (rond €300,-) van Omnitronic of Samson. Iets minder van kwaliteit, maar wel hetzelfde basisprincipe: eenvoud, 10 uur continu op oplaadbare AA accu's en compact met een goede clip.

Een oortje doen we er wel bij, maar de keuze is aan de gebruiker. Op alle systemen kun je vrijwel elk soort oortje op aansluiten. Ook die van je MP3 die zo lekker zitten.

Met Sennheiser NL hebben we een deal gemaakt, zodat we de instructiesets voor een iets betere prijs kunnen aanbieden dan gangbaar in NL.

Portofoons beginnen we niet meer aan, vanwege teveel uitval, afgebroken clips, kapotte kabels van microfoons/oortjes etc. en omdat we daar vaak geen losse onderdelen van kunnen bestellen.

PM maar voor meer info.
Laatst bijgewerkt door dihjo op 07-02-07 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:01

Dit is echt een heeeel oud topic...

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 13:21

Toch vult het iets aan dus tips zijn altijd welkom! Dus zoveel maakt dat niet uit hoor SiCa.. Knipoog

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 13:23

Aan de foon zelf, kan ik je niet helpen, maar aan de headset wel. Mijn instructrice koopt altijd gewoon eentje voor een mp3 speler, maar dan met zo'n oorbeugel (lees net dat dat zo heet) eraan. Daarvan knipt ze er dan gewoon eentje af, voilà, je eigen headset.

Afbeelding

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 10:09

Thnx Sjaantje! Was echt al lang op zoek en het enige dat paste was die van m'n telefoon...