Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kliko schreef:Ik heb dat gehad bij een Pikeur broek. Die heb ik terug laten sturen naar de fabriek en ik mocht een nieuwe uitzoeken. Het lag aan het materiaal stof.
maar werkt dat scheermesje echt?
maar denk dat de stof uiteindelijk alleen maar dunner wordt.
Ik baal er verschrikkelijk van, want ik wou altijd al zo'n soort broek (merk maakte me niet echt uit) En tja ik had een rijbroek nodig, vind ik eindelijk me droom-broek die ook mooi zit en dan krijg je er na 2 weken (!!!) al pluisjes in, bij de knieholtes en op me kont en aan de binnenkant een beetje..
ik vind dit echt niet leuk.. 
En ze lengte maten hebbe
Westlander schreef:Ik heb het ook. Heb nu 2 klara's en een sprint volgens mij! Die sprint is van ribstof en daar heb ik nergens last van maar bij die klara wel. Stoor me er eigelijk niet heel erg aan want voor de rest vind ik het superbroeken vooral omdat ik lange benen hebEn ze lengte maten hebbe
Maar ik heb wel van die pluisjes, stoor me er niet aan omdat het verder gewoon heel fijn zitten
En ik heb lange benen.. dan zijn ze gewoon perfect
mrblueeye schreef:Kliko schreef:Ik heb dat gehad bij een Pikeur broek. Die heb ik terug laten sturen naar de fabriek en ik mocht een nieuwe uitzoeken. Het lag aan het materiaal stof.
Wat voor soort stof was die broek?? Misschien ligt het toch aan het soort stof.
saffier schreef:ik heb er geen last van..... En ik rij toch minimaal 2 paarden per dag.... Heb 2 broeken met lederen zit van Eurostar! Ik vind ze super zitten en ze blijven mooi bij mij......
MISTRAL94 schreef:Dat heb ik ook gedaan, de reactie die ik van Divoza kreeg was dat het door mijn laarzen kwamDan nog mag het niet gebeuren!

Dus bij mij lag het daaraan.. marloezzke schreef:het heeft niets met eurostarbroeken persoonlijk te maken, maar met de stof. bijna alle syntetischestoffen doen dit, dit komt door vrijving, van bijvoorbeeld een zweep, laarzen e.d.
je kunt er weinig aan doen, klachten neerleggen heeft geen zin, het is geen fabrieks fout en dus geen reclamatie. je kunt ze wel weghalen met een scheermesje, dit heeft geen gevolgen voor de broek.
door de pluisjes breekt de stof niet af en blijft deze gewoon goed.
niet te druk overmaken dus, jij kiest voor de stof daar zitten ook gevolgen aan.