Ik draai ook zelf de stiften in de ijzers van mn paard, iets wat bij anderen schijnbaar heel vaak door pappie moet gebeuren. Bang voor een vieze witte rijbroek ??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Karin schreef:Ik snap niet goed wat er mis mee is om (voor de gezelligheid) met iemand mee te gaan naar een wedstrijd en dan ook meteen even hier en daar een handje te helpen?
Yoghurt schreef:Ik ben mijn eigen groom op concours. Kom zeg, ik heb maar 1 paard dus heb echt geen team van helpers nodig![]()
Ik draai ook zelf de stiften in de ijzers van mn paard, iets wat bij anderen schijnbaar heel vaak door pappie moet gebeuren. Bang voor een vieze witte rijbroek ??
Is gelukkig goed afgelopen !!!
als hij niet mee gaat, ga ik ook niet
Hij leest voor, houdt mijn paard vast, als ik slecht gereden hebt vangt hij mijn slecht zin op !!! en hij draagt mijn prijzen
Ik moet wel zeggen dat ik van die tijden wel heb geleerd. Zoals: een paard in verschillende situatie's, ikzelf in verschillende situatie's, transport, alles om het wedstrijdgebeuren heen, en niet dat ik nou een grote verantwoordelijkheid had maar je hebt toch een last op je schouders en dat wil je goed afhandelen. Dus toen ik daarna zelf voor het eerst op wedstrijd moest hoefde niemand mij meer iets te vertellen 
)
haha

en jessica (jess_oscar) help mij met opzadelen en voorlezen enzo,
weet alleen nog niet wie 
ik vind het wel jammer dat me vader soms vergeet om te vragen hoe ver ze zijn, nogal irri, moet ik zelf doen.Mugg schreef:ik vind het zelf altijd leuk om groom te zijnga vaak mee op wedstrijd met mn instructrice, altijd heel gezellig. En ik vlecht regelmatig de 2 pony's van het dochtertje van de manege eigenaresse
ik vind het heerlijk om te poetsen, wassen en vlechten
ook heb ik laatst voor mn vriendin haar paard gewassen en gevlochten zodat zij kon uitslapenik slaap nooit zo lang uit

Vermaak me ook nog steeds helemaal.