..
Kan dit met mijn buikje
?(ze konden donkerbruin/beige bestellen, maar vond zwart/grijs leuker)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
..
?
leuk hoor, maar ik wil geen lage rijbroek, want ik ben bang dan dat je onderbroek of string kan zien
en ik heb liever dat je dan normaal kan rijden, zonder dat ik ben bang dat er iets uitsteekt
leuk paardje in je profiel!

Een kleinere maat was dan weer te strak. KisSs_Girl schreef:Sorane schreef:Heupbroeken?? Gatver ik krijg helemaal het beeld van die breezersletjes met hun string ver boven hun rijbroek vandaan op een tinker zittend...
Hahaha ja idd
Die van mij zit ook hoog,boeie,je gaat naar de paarden,dat is geen mode show

lotttttttt schreef:Sommige hoge paardrijbroeken zitten zo strak ( de band dan he, de rest zit goed ) dat je er gewoon buikpijn van krijgt, dan is een wat lagere wel lekker!

Sorane schreef:Heupbroeken?? Gatver ik krijg helemaal het beeld van die breezersletjes met hun string ver boven hun rijbroek vandaan op een tinker zittend...

PrideDignity schreef:Waarom denkt haast iedereen toch dat als je een heupbroek aan hebt en je gaat zitten dat je gelijk je string ziet..
Bij hele lage kan het wel eens gebeuren, maar hele lage zijn meestal ook gewoon spijkerbroeken.. Moet je gewoon een lage string kopen
Bijvoorbeeld bij die Equitheme Milano, als daar je string bovenuit komt met zitten moet je volgens mij wel een hoge string aan hebben

dikke bovenbenen en weer een iets slankere taille zeg maar, dus ja! Maar met rijden geen last van hoor, hij zit super!
niet iedereen vind hem zo geweldig "Het lijkt net een trainingsbroek" haha, ach als ik er maar blij mee ben
Abalaydi schreef:Ze zijn niet voor niets hoog, als je een heupbroek draagt, zal hij al gauw naar beneden zakken.
Dat probleem had ik tenminste.
Ik houd het gewoon bij hoog en in normale kleding gewoon laag.
lotttttttt schreef:Sommige hoge paardrijbroeken zitten zo strak ( de band dan he, de rest zit goed ) dat je er gewoon buikpijn van krijgt, dan is een wat lagere wel lekker!
PrideDignity schreef:KisSs_Girl schreef:
Sorane schreef:
Heupbroeken?? Gatver ik krijg helemaal het beeld van die breezersletjes met hun string ver boven hun rijbroek vandaan op een tinker zittend...
Hahaha ja idd
Die van mij zit ook hoog,boeie,je gaat naar de paarden,dat is geen mode show
Als iemand een heuprijbroek wilt hebben is dat niet voor de 'mooiheid' hoor.. Tenminste, bij sommige misschien wel.
Maar heupbroeken vind ik gewoon veeeeeel fijner zitten.
Dus ik ga ook maar eens kijken voor een heuprijbroek