Lage rijbroek?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:00

Equitheme Milano gekocht vandaag ..

Afbeelding

Kan dit met mijn buikje ?

(ze konden donkerbruin/beige bestellen, maar vond zwart/grijs leuker)

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:04

die staat best goed bij je leuk hoor, maar ik wil geen lage rijbroek, want ik ben bang dan dat je onderbroek of string kan zien en ik heb liever dat je dan normaal kan rijden, zonder dat ik ben bang dat er iets uitsteekt

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:20

ff offtopic, hihi ook een Koentjuh leuk paardje in je profiel!

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:25

Ze zijn niet voor niets hoog, als je een heupbroek draagt, zal hij al gauw naar beneden zakken.
Dat probleem had ik tenminste.
Ik houd het gewoon bij hoog en in normale kleding gewoon laag.

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:37

ik heb ook wel lagere rijbroeken maar ik vind het jusit lekker zitten met paardrijden hoge broeken

Phrono

Re: Lage rijbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 23:10

Ik draag normaal ook heupbroeken maar op het paard, lijkt me niks.
Ik vind dat hoge juist wel fijn, zakken ze tenminste niet af.
Ik zweer ook bij eurostar trouwens, ik heb vandaag de finale besteld.

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 01:00

Sommige hoge paardrijbroeken zitten zo strak ( de band dan he, de rest zit goed ) dat je er gewoon buikpijn van krijgt, dan is een wat lagere wel lekker!

tessie1985

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 01:15

ik hou het bij de hoge rijbroeken
ten eerste voor mijn piercing, anders irriteerd het
en ten 2e het zit veeeeeel lekkerder
ik vind heupbroeken echt 10x niks, niemand hoeft te zien wat voor kleur string ik aan heb

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 11:39

Ik sla dat ding meestal om, ik vind het ook niet lekker zitten.. Tis wel mijn maat, maar anders istie ook te groot.. Een kleinere maat was dan weer te strak.

Hilli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 11:44

Ik heb een broek met nepleren zitvlak van ik geloof imperial riding, met een enkele knoop en die is vrij laag. Toch zit m'n eurostar met hoge band (en dubbele knoop) stukken lekkerder. Maar goed, ik heb een hekel aan heupbroeken of lage broeken, dus 't kan ook aan mij liggen.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 23:39

KisSs_Girl schreef:
Sorane schreef:
Heupbroeken?? Gatver ik krijg helemaal het beeld van die breezersletjes met hun string ver boven hun rijbroek vandaan op een tinker zittend...

Hahaha ja idd
Die van mij zit ook hoog,boeie,je gaat naar de paarden,dat is geen mode show

Als iemand een heuprijbroek wilt hebben is dat niet voor de 'mooiheid' hoor.. Tenminste, bij sommige misschien wel.
Maar heupbroeken vind ik gewoon veeeeeel fijner zitten.

Dus ik ga ook maar eens kijken voor een heuprijbroek

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 23:44

lotttttttt schreef:
Sommige hoge paardrijbroeken zitten zo strak ( de band dan he, de rest zit goed ) dat je er gewoon buikpijn van krijgt, dan is een wat lagere wel lekker!

Ik had dat juist bij mn lage rijbroek, die klemde zo op mn heupen dat ik er een hele poos last van heb gehad ._. Nou was dat ding ook wat te klein geworden
Heb nu een broek die vrij hoog zit. Misschien niet zo mooi, maar er zit toch altijd wel iets overheen en hij zit heerlijk

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 12:10

Ik heb net een nieuwe pikeur gekocht, op het etiket stond ook dat het een heupbroek is, maar ze komt wel wat lager, maar niet overdreven, maar die broek heeft gewoon een erg goede pasvorm en niemand krijgt mijn ondergoed te zien. Echte heupbroeken vind ik afschuwelijk maar dit is gewoon een broek die goed past

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 12:16

Je hebt ook van die lage rijbroeken van Ariat..

Ik zelf heb geen lage rijbroeken.. Mijn broeken zakken altijd heel ver af omdat ik te dikke benen heb en dan moet ik een maat groter maar dan is tie van boven weer te ruim.. En met een riem rijden vind ik niks..

Wel heb ik een pikeur, met zo'n rugband.. maar die komt ook te hoog.. Dat doet echt zeer aan me buik..
Verder rij ik toch het liefst in een spijkerbroek met chaps erover
Die Mondoni rijbroeken komen tot net boven me navel, dat vind ik wel lekker zitten!

Die Harry Horse rijbroeken. In spijkerstof raad ik af.. Er zit heel weinig rek in.. Dus knelt ie niet bij je buik, dan knellen je benen wel af.. Zeker met rijlaarzen aan..
En de broek valt ook erg klein!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:09

Bij mij zitten ze ook behoorlijk hoog, maar ik heb er geen last van... Ik heb geloof ik.. Harry Horse?

DeadxStar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:27

Waarom denkt haast iedereen toch dat als je een heupbroek aan hebt en je gaat zitten dat je gelijk je string ziet..
Bij hele lage kan het wel eens gebeuren, maar hele lage zijn meestal ook gewoon spijkerbroeken.. Moet je gewoon een lage string kopen

Bijvoorbeeld bij die Equitheme Milano, als daar je string bovenuit komt met zitten moet je volgens mij wel een hoge string aan hebben

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 19:32

Sorane schreef:
Heupbroeken?? Gatver ik krijg helemaal het beeld van die breezersletjes met hun string ver boven hun rijbroek vandaan op een tinker zittend...

Ik weet niet hoe zulke enorme strings jij hebt.. maar het zijn echt geen onder de bilnaadbroeken hoor..

ppl0026

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 19:59

Ahh nee vreselijk, doe mij maar zo'n lekker hoge band die een beetje over je buik een zit

horsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 20:25

@ coentjuh:
die broek is gaaaaaaaf!!!
die wil ik ook!!!!!

garfieldjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 20:45

ik heb geloof ik nog wel 2 broeken die onderhand boven je navel uitkomen, zoiets zit echt niet lekker.

Maar echt een heupbroek voor paardrijden, ik weet niet of dat ook wel zo lekker zit.

Ik heb nu de meeste broeken die niet te hoog zijn en ook niet te laag,die zitten echt lekker!

Coentjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 23:01

PrideDignity schreef:
Waarom denkt haast iedereen toch dat als je een heupbroek aan hebt en je gaat zitten dat je gelijk je string ziet..
Bij hele lage kan het wel eens gebeuren, maar hele lage zijn meestal ook gewoon spijkerbroeken.. Moet je gewoon een lage string kopen

Bijvoorbeeld bij die Equitheme Milano, als daar je string bovenuit komt met zitten moet je volgens mij wel een hoge string aan hebben

ja dat denken ze gelijk he, ja je string komt er bovenuit bla bla

Nou moet ik toegeven toen ik die broek aan had, dat ik met bandageren eventjes dacht *iedereen even de andere kant op kijken*

Maar ja ik ben zelf een raar model dikke bovenbenen en weer een iets slankere taille zeg maar, dus ja! Maar met rijden geen last van hoor, hij zit super!

Bedankt voor jullie reacties die de broek wel leuk vinden niet iedereen vind hem zo geweldig "Het lijkt net een trainingsbroek" haha, ach als ik er maar blij mee ben

mer_bren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 23:11

ik vind die hoge dingen ook irri zitte...
ziet er goed uit, ff bij mn ouders seure...

zorro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 13:04

Ik vind hoog alleen vervelend door mn navelpiercing. Ik vouw ze ook wel eens om, maar dat blijft niet goed zitten (ik heb zo'n dikke rijbroek) Ik heb ook een eurostar, dat zit redelijk, maar nog wel net op de navel. Een echte heupbroek wil ik ook niet, maar gewoon een net onder de navel.

Ik ga maar een proberen een pleister op mn piercing te plakken, misschien zit het dan beter. Hij doet ook niet zeer, maar het voelt gewoon vervelend.

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:57

Abalaydi schreef:
Ze zijn niet voor niets hoog, als je een heupbroek draagt, zal hij al gauw naar beneden zakken.
Dat probleem had ik tenminste.
Ik houd het gewoon bij hoog en in normale kleding gewoon laag.

Inderdaad.

Ik draag in mijn normale leven ook lage broeken, en had eerst ook een lage paardrijbroek. Nooit, maar dan ook nooit meer hoef ik een lage paardrijbroek.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 13:58

lotttttttt schreef:

Ja, precies!

PrideDignity schreef:
KisSs_Girl schreef:
Sorane schreef:

Hahaha ja idd
Die van mij zit ook hoog,boeie,je gaat naar de paarden,dat is geen mode show

Als iemand een heuprijbroek wilt hebben is dat niet voor de 'mooiheid' hoor.. Tenminste, bij sommige misschien wel.
Maar heupbroeken vind ik gewoon veeeeeel fijner zitten.

Dus ik ga ook maar eens kijken voor een heuprijbroek

Inderdaad, volgens mij zijn heuprijbroeken niet bedoeld als modeverschijnsel. Maar meer omdat het sommigen beter zit zo'n heupbroek.

Zelf vind ik de Eurostar ook altijd redelijk laag uitvallen.. alleen een ribbroek van Eurostar valt bij mij niet zo laag uit, ik moet zeggen dat ik deze dan ook niet zo heel vaak aan heb..