Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kaia schreef:damn..wat een goeie punten allemaal![]()
Mijn eerste wedstrijd (officieel dan..) was werkelijk een drama!!! Hij vond alles eng.. we konden niet normaal een volte galoperen..we konden niet meer terug naar de draf..uuhh.. hekjes omver gelopen (half overheen gesprongen) en hele tijd sterrenkijken.. Tja.. we gingen voor de ervaring
.
Niet dat de tweede wedstrijd beter ging....toen sprongen we de bak uit![]()
Ik zal jullie mn punten besparen
Kaia schreef:damn..wat een goeie punten allemaal![]()
Mijn eerste wedstrijd (officieel dan..) was werkelijk een drama!!! Hij vond alles eng.. we konden niet normaal een volte galoperen..we konden niet meer terug naar de draf..uuhh.. hekjes omver gelopen (half overheen gesprongen) en hele tijd sterrenkijken.. Tja.. we gingen voor de ervaring
.
Niet dat de tweede wedstrijd beter ging....toen sprongen we de bak uit![]()
Ik zal jullie mn punten besparen
Kaia schreef:Okeey
Vooruit. Enne, jullie mogen best lachen hoor
..deed ik ook!! Ik heb lol gehad, de pony ook.. en dat is immers het belangrijkste
![]()
Ik kan de coupons niet meer vinden maar het was in de richting van: 127 en 134 ofoziets![]()
![]()
![]()
Suziej schreef:Kaia schreef:Okeey
Vooruit. Enne, jullie mogen best lachen hoor
..deed ik ook!! Ik heb lol gehad, de pony ook.. en dat is immers het belangrijkste
![]()
Ik kan de coupons niet meer vinden maar het was in de richting van: 127 en 134 ofoziets![]()
![]()
![]()
Valt nog mee.
Kaia schreef:Suziej schreef:
Valt nog mee.
whahahaha Vertel
Anoukie schreef:Opvallend dat de meeste hier alleen maar de nieuwe puntentelling kennen, ik zie er maar weinig van de 120 = winstpunt telling
.