Van mij hoeft t niet verplicht te worden, maar laat de mensen die er wel mee willen rijden lekker in hun waarde!!!!Ik zelf heb er ook geen 1 maar mijn dochter heeft er wel 1 daar heeft toch niemand last van...Al dat die praatjes over dat mensen dan niet kunnen rijden of angsthazen zijn enz slaat helemaal nergens op!!!! Mijn dochter vind het totaal geen probleem om ermee te rijden, en voor mezelf heb ik het idee dat ik er goed aan doe so wat!!!!!!!!! Ik ben zelf vaak zo dom en eigenwijs om geen cap om te doen,maar mijn dochter heeft hem elke dag zodra ze op haar pony stapt op zij doet hem geheel automatisch op en daar ben ik zeer blij mee. Maar nogmaals laat iedereen in zijn waarde wel of geen BP,dat is toch niet teveel gevraagd???
Je hebt tegenwoordig hele goede bodyprotectors die goed zitten en die goedkoper zijn als een veiligheidscap.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb er pas ook 1 voor mijn dochter gekocht en die was totaal niet goedkoper dan een cap...Ze heeft wel goedkopere aan gehad maar die zaten voor geen meter, en die duurdere zat als gegoten en dat vind ik heel belangrijk want een BP die niet als gegoten zit heeft naar mijn idee ook geen nut.
En wat ik op een andere topic (ook over het veplichten van een BP) ook gezegd heb blijf ik bij:laat de mensen die er wel 1 willen dragen in hun waarde en dus ook de mensen die dat niet willen!!!!!!!