Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WendyD schreef:Nou mies wel een gezellig forumpje hier....
En van het weekend bart bax toch?!Nou dat beloofd weer wat....Maak er geen topic van ...mocht je ,m leuk vinden...hihi...Succes met alles
Passoa schreef:Of ik dom ben? Zo zou je het kunnen noemen met een IQ van 134 ja... Misschien ben ik te beide hand zou kunnen.
Passoa schreef:Heb wel eens contact met haar gehad hoor (al had ik toen me twijfels), totdat ik zag hoe ze echt wasIedere ruiter de grond in trappen en alelen zichzelf goe dvinden maar op bokt heel bescheide blijven.. Dat is wat ik nou schijnheilig noem....
Needje schreef:Fijn he als andere mensen je topic vernaggelen! Laten we het gewoon over die clinic hebben, en anders heb je altijd nog de PB.
zeeuwze schreef:Passoa schreef:Heb wel eens contact met haar gehad hoor (al had ik toen me twijfels), totdat ik zag hoe ze echt wasIedere ruiter de grond in trappen en alelen zichzelf goe dvinden maar op bokt heel bescheide blijven.. Dat is wat ik nou schijnheilig noem....
kind je bent al net zo gek als die babara
LadyS schreef:hoe heet dat topic dan?