SUCCES IEDEREEN MORGEN!!!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Littleghoul schreef:Haha als ik jullie hoor vielen de punten nog mee, ik heb begrepen dat de rest allemaal vreselijk lage punten had!
Ik had 145 en 140.. vond het erg laag, maar kan er niet echt tegenin gaan.
Heb er dit keer goed aangereden, alleen kreeg weer geen normaal en fijn tempo eruit.. helaas. Maar al stuk beter dan voorheen zei me instructrice! Dus mag niet klagen!
Miss_Petit schreef:Vos liep erg braaf en was fijn te rijden, zat zelf meer te mutsen
Een tevreden gevoel en super tots op vosmans!
Waren 2 nette proeven 2e met 164 en 4e met 150
Littleghoul schreef:Haha als ik jullie hoor vielen de punten nog mee, ik heb begrepen dat de rest allemaal vreselijk lage punten had!
Ik had 145 en 140.. vond het erg laag, maar kan er niet echt tegenin gaan.
Heb er dit keer goed aangereden, alleen kreeg weer geen normaal en fijn tempo eruit.. helaas. Maar al stuk beter dan voorheen zei me instructrice! Dus mag niet klagen!
Ptries schreef:Ik kan niet meer editten, maar er deden er 5 van onze stal mee en idd Oberek, dat is 't belangrijkst, maar 't is wel jammer als het goed voelde en je hebt geen punt. Ik was wel blij, want ik had gisteren echt ruzie met Patty. Vandaag gedroeg ze zich keurig.