Barcelano schreef:Ik had een nette proefje gereden was heerlijk ontspannen vond ik staat er op me protocol:Niet kauwgom eten tijdens proefjeDaarom was ik dus zo onstapannen zat lekker te bellenblazen.
Haha...dit vind ik echt grappig jurycommentaar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barcelano schreef:Ik had een nette proefje gereden was heerlijk ontspannen vond ik staat er op me protocol:Niet kauwgom eten tijdens proefjeDaarom was ik dus zo onstapannen zat lekker te bellenblazen.
OemmiejO schreef:ik vergeet ook altijd mn houding hoor.. wel meer mensen denk ik
vooral met doorzitten.. thuis gaat dat altijd wel goed, maar op een wedstrijd bonk ik maar wat op het zadel.. geen idee.. het lijkt wel of ik het ineens niet meer kan.. ik ben dan denk ik ook met veel te veel andere dingen bezig
maar iig gefeliciteerd met je punten
UdieLover schreef:Wat ik ook had meegemaakt dat er bij iemand die ik ken op het papiertje stond; Paard doet de telgang. Terwijl dat paard dat niet eens kan..
UdieLover schreef:Wat ik ook had meegemaakt dat er bij iemand die ik ken op het papiertje stond; Paard doet de telgang. Terwijl dat paard dat niet eens kan..
Urielle schreef:UdieLover schreef:Wat ik ook had meegemaakt dat er bij iemand die ik ken op het papiertje stond; Paard doet de telgang. Terwijl dat paard dat niet eens kan..
Dan heeft het paard niet zuiver gestapt....
Sammie schreef:vandaag paard loopt over de b.s. weg. Was op de e-b-e volte. Ik neem aan buitenstelling?
Sammie schreef:vandaag paard loopt over de b.s. weg. Was op de e-b-e volte. Ik neem aan buitenstelling?
Arnyek schreef:Sammie schreef:vandaag paard loopt over de b.s. weg. Was op de e-b-e volte. Ik neem aan buitenstelling?
Met b.s. wordt hier, denk ik, de buitenschouder. Je paard zoekt dan weer de aanleuning van de muur en dus ipv mooi de volte rond af te maken (met buiging en stelling) klapt je paard uit de volte.
Als je paard dit vaker doet, kan je je paard aan het eind van de volte iets rechter maken (minder buiging en stelling) zodat hij minder snel over de buitenschouder weg kan lopen.
Luci schreef:Een van mijn eerste B proefjes toen ik een jaar of 12 was; m`n paard vloog na een redelijk fraai ingezette enkele passen middendraf in galop waarop mij de woorden 'he, lúl' ontschoten.
Jury: 7 -1 "Stemhulpen niet toegestaan".
Gewéldig mens.