Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandradeboer schreef:Kortom, bijna 100% tevreden klanten en je weet...waar (hard) wordt gewerkt worden fouten gemaakt!
Slotje?
sandradeboer schreef:Kortom, bijna 100% tevreden klanten en je weet...waar (hard) wordt gewerkt worden fouten gemaakt!
Slotje?
Slotje?
Charos schreef:Ben absoluut niet tevreden en helemaal niet als overal 10 keer over gebeld moet worden en als iets niet leverbaar is dat er dan gewoon iets anders wordt opgestuurd.
nitouche schreef:Plastron had ik besteld van het merk HH dames, maar heb een ander merk toegestuurd gekregen omdat HH uitverkocht bleek te zijn. En dit merk werkt met maten.. Zij zegt dat dames overeenkomt met S. nou vind niet dat je daar zomaar van op aan mag gaan. Zou wel netjes geweest zijn dat ze daar over gebeld zou hebben,en te vragen welke maat ik moest hebben. want ze heeft wel gebeld, nadat ik weer eens aan de telefoon hing om te vragen waar het bleef. Ik vind niet dat je overal standaard maar van uit mag gaan.
nitouche schreef:Nu blijkt het ook nog dat de premiere deken beige niet waterdicht is en dus terug moet![]()
Schiet lekker op. moet je nog langer op je spullen wachten.
Ziolette schreef:nitouche schreef:Nu blijkt het ook nog dat de premiere deken beige niet waterdicht is en dus terug moet![]()
Is die kleur ook al niet waterdicht??? Ik had de Cerise en die heb ik ook terug kunnen sturen omdat ie zo lek was als een zeef. Ik heb nu een blauwige gekregen en die lijkt wel waterdicht.
Ziolette schreef:nitouche schreef:Nu blijkt het ook nog dat de premiere deken beige niet waterdicht is en dus terug moet![]()
Is die kleur ook al niet waterdicht??? Ik had de Cerise en die heb ik ook terug kunnen sturen omdat ie zo lek was als een zeef. Ik heb nu een blauwige gekregen en die lijkt wel waterdicht.
RenskeG schreef:Ik heb er 2,5 weken geleden BR strijklappen en een HH singel met buikflap besteld. Ik heb het nog steeds niet binnen. Zondag even gemaild en kreeg een mailtje terug dat bij eenmalige incasso, (waar ik dus voor gekozen heb) de bestelling 5 werkdagen nadat het geld is afgeschreven, verstuurd wordt. Het is nu 10 werkdagen geleden dat het geld is afgeschreven en heb het nog steeds niet binnen. Ik wacht deze week nog even af en anders bel ik er heen.
Dit is trouwens de eerste keer dat ik er wat bestel dus kan nog niet echt zeggen of ik nou wel of niet tevreden ben
astridastrid schreef:Dat ligt denk ik meer aan BR (Première is van BR) dan aan Piaffe.
nitouche schreef:[