ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sandradeboer

Re: ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:02

Kortom, bijna 100% tevreden klanten en je weet...waar (hard) wordt gewerkt worden fouten gemaakt!

Slotje?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:12

sandradeboer schreef:
Kortom, bijna 100% tevreden klanten en je weet...waar (hard) wordt gewerkt worden fouten gemaakt!

Slotje?

Ach selectief lezen is ook een gave

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:25

Tja hier een nog afwachtende klant. Bijna 2 weken geleden een deken besteld, geld is al een week, ruim een week zelfs, afgeschreven maar nog niks binnen!!! Dus morgen maar is ff bellen waar het blijft...

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 23:23

sandradeboer schreef:

Slotje?

Geen idee waar jij die 100% vandaan haalt, maar als je er belangstelling voor hebt wil ik wel even het percentage tevreden en ontevreden klanten uit dit topic voor je uitrekenen .

Ben absoluut niet tevreden en helemaal niet als overal 10 keer over gebeld moet worden en als iets niet leverbaar is dat er dan gewoon iets anders wordt opgestuurd.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 02:36

Wij hebben een jaar terug een HELE slechte ervaring gehad, daarna gezworen er nooit meer wat te bestellen.

nitouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 08:57

Even ter verduidelijking misschien. Maat 195 cm komt misschien wel overeen met de formule voor berekening, maar blijkt dat deze berekening dus degelijk niet klopt bij het merk premiere.
Mijn paard is 1m67. Ik heb de deken verkocht aan een stal genoot met een pony van 1m55 en die past precies. Verder heeft mijn paard ooit een regendeken van een ander op gehad (Harry horse geloof ik) 205 cm en die was dus veels te groot. Dus vandaar heb ik navraag gedaan voor de maat.
Laatst bijgewerkt door nitouche op 21-10-05 09:03, in het totaal 1 keer bewerkt

nitouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 09:00

Plastron had ik besteld van het merk HH dames, maar heb een ander merk toegestuurd gekregen omdat HH uitverkocht bleek te zijn. En dit merk werkt met maten.. Zij zegt dat dames overeenkomt met S. nou vind niet dat je daar zomaar van op aan mag gaan. Zou wel netjes geweest zijn dat ze daar over gebeld zou hebben,en te vragen welke maat ik moest hebben. want ze heeft wel gebeld, nadat ik weer eens aan de telefoon hing om te vragen waar het bleef. Ik vind niet dat je overal standaard maar van uit mag gaan.

sandradeboer schreef:

Slotje?

Ben ik het niet echt mee eens. Ook al hebben ze het druk, moet gewoon goed gaan en anders meer mensen aannemen als ze de drukte niet aan kunnen.
En ik kan ook niet uit dit topic opmaken dat bijna 100 % tevreden is.. Maar goed.

Charos schreef:
Ben absoluut niet tevreden en helemaal niet als overal 10 keer over gebeld moet worden en als iets niet leverbaar is dat er dan gewoon iets anders wordt opgestuurd.

AMEN

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 13:45

nitouche schreef:
Plastron had ik besteld van het merk HH dames, maar heb een ander merk toegestuurd gekregen omdat HH uitverkocht bleek te zijn. En dit merk werkt met maten.. Zij zegt dat dames overeenkomt met S. nou vind niet dat je daar zomaar van op aan mag gaan. Zou wel netjes geweest zijn dat ze daar over gebeld zou hebben,en te vragen welke maat ik moest hebben. want ze heeft wel gebeld, nadat ik weer eens aan de telefoon hing om te vragen waar het bleef. Ik vind niet dat je overal standaard maar van uit mag gaan.

Die had ik ook besteld ja, en 1 van het merk "Elton" gekregen, Maar dan maat Large (ik had ook HH Dames besteld) Gelukkig dat het large is , geen S (ik moet eigenlijk M hebben)

Ik had er laatst ook een hoop besteld, onder rembours, het duurde me te lang dus ik had maar even gebeld.
Daar werd me verteld dat de HH plastron uitverkocht was en dat alles zsm opgestuurd zou worden.
Een week later kreeg ik het pakje (met dus de andere plastron) En een briefje dat de frontriem nageleverd zou worden.

Een paar dagen later had ik de frontriem in huis.
Ze hadden even kunnen vragen of het ook goed was als ze een andere plastron zouden sturen, maar verder ben ik wel tevreden

pammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:05

Had een paar pagina's terug ook al neer gezet dat ze mijn geld niet konden vinden.
Nou hebben ze het vorige week vrijdag gevonden en mijn bestelling zou opgestuurt worden.
Heb nog niets ontvangen en is al meer dan een week geleden.
Ben nu dus pisnijdig op ze, dit was 1 keer en nooit weer.

nitouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 22:32

Nu blijkt het ook nog dat de premiere deken beige niet waterdicht is en dus terug moet
Schiet lekker op. moet je nog langer op je spullen wachten.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 23:18

nitouche schreef:
Nu blijkt het ook nog dat de premiere deken beige niet waterdicht is en dus terug moet

Is die kleur ook al niet waterdicht??? Ik had de Cerise en die heb ik ook terug kunnen sturen omdat ie zo lek was als een zeef. Ik heb nu een blauwige gekregen en die lijkt wel waterdicht.

nitouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 23:47

Ziolette schreef:
nitouche schreef:

Is die kleur ook al niet waterdicht??? Ik had de Cerise en die heb ik ook terug kunnen sturen omdat ie zo lek was als een zeef. Ik heb nu een blauwige gekregen en die lijkt wel waterdicht.

Laten we het hopen. ik moet er nu 2 krijgen, 1tje die ik doorverkocht had (moet nog retour) en 1tje die ik opnieuw besteld heb.
Dus ben benieuwd

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 08:42

ik had mijn laarzen trouwens afglopen vrijdag binnen
dus ik ben super te vreden

parouscha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 13:21

Ik ben wel tevreden met mijn spul.
Het duurd idd jammer genoeg wat langer.
Maar de premiere deken is dus niet aan te raden?
Wou hem vandaag nog bestellen in cerise, maar als hij zeiknat is is dat niet de bedoeling.
Prijs was wel zeer aantrekkelijk.

regine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 13:24

Ik heb mijn deken en halsverlenger ook gekregen. Deken paste gelukkig precies. Ik heb vrijdag gebeld en ze zou de spullen meteen versturen, en zaterdag waren ze er dan ook van de pakketdienst, alleen was ik er weer niet hihi.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 14:00

Ik heb mijn geld inmiddels terug gestort [na nog wat mailtjes heen en weer], in totaal ben ik er dus meer dan twee maanden mee zoet geweest. Eerst anderhalve maand in spanning wanneer ik het eindelijk kreeg, toen twee weken wachten op mijn geld dat terug gestort zou worden.

Nee, volgende keer ga ik wel naar de gewone winkels.

Alytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:25

poeh ben ik blij dat ik dit topic lees! Ik dacht handig zo'n regendeken voor zo weinig geld, maar nu ik hoor dat ie absoluut niet waterdicht is koop ik hem toch maar niet
Ik heb zelf een tijdje geleden een bestelling bij piaffe gedaan, ik was er ook niet echt tevreden over. Ik kreeg een deken in de verkeerde kleur en verkeerde maat. Na een tijd kreeg ik wel de goede deken en mijn verzendkosten werden vergoed.
En het kan natuurlijk een keer gebeuren dat er wat fout gaat, maar aan al deze reacties te lezen gaat er wel heel vaak wat fout.
Ik denk nu gewoon zo, als je iets bij piaffe besteld moet je er gewoon rekening mee houden dat het heel lang duurt en dat je waarschijnlijk dingen terug moet sturen. Maarja voor de lage prijzen heb ik dat er wel voor over

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:52

Ik weet niet of je, dit topic lezende, zomaar de conclusie moet trekken dat het vaak mis gaat bij Piaffe.
Juist alleen de mensen bij wie het in al die tijd misschien enigszins mis is gegaan, zullen hier een bericht plaatsen.

Anderen die juist goede ervaringen hebben met Piaffe zullen minder snel geneigd zijn om hier een reactie te plaatsen.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 18:16

Ziolette schreef:
nitouche schreef:

Dat ligt denk ik meer aan BR (Première is van BR) dan aan Piaffe .

Jennifer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 19:05

Zie net dat Piaffe een nieuwe site heeft, ziet er wel goed uit

RenskeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 21:06

Ik heb er 2,5 weken geleden BR strijklappen en een HH singel met buikflap besteld. Ik heb het nog steeds niet binnen. Zondag even gemaild en kreeg een mailtje terug dat bij eenmalige incasso, (waar ik dus voor gekozen heb) de bestelling 5 werkdagen nadat het geld is afgeschreven, verstuurd wordt. Het is nu 10 werkdagen geleden dat het geld is afgeschreven en heb het nog steeds niet binnen. Ik wacht deze week nog even af en anders bel ik er heen.
Dit is trouwens de eerste keer dat ik er wat bestel dus kan nog niet echt zeggen of ik nou wel of niet tevreden ben

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 21:32

RenskeG schreef:
Ik heb er 2,5 weken geleden BR strijklappen en een HH singel met buikflap besteld. Ik heb het nog steeds niet binnen. Zondag even gemaild en kreeg een mailtje terug dat bij eenmalige incasso, (waar ik dus voor gekozen heb) de bestelling 5 werkdagen nadat het geld is afgeschreven, verstuurd wordt. Het is nu 10 werkdagen geleden dat het geld is afgeschreven en heb het nog steeds niet binnen. Ik wacht deze week nog even af en anders bel ik er heen.
Dit is trouwens de eerste keer dat ik er wat bestel dus kan nog niet echt zeggen of ik nou wel of niet tevreden ben

Dit heb ik ook meegemaakt; de volgende keer heb ik vooruit betaald en toen had ik m'n spullen binnen een week in huis.

nitouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 21:36

astridastrid schreef:
Dat ligt denk ik meer aan BR (Première is van BR) dan aan Piaffe .

Ik zeg ook niet dat het aan piaffe ligt. Maar baal er natuurlijk wel van. Nu 5 weken verder en nog niets wat ik moet hebben.

De regendeken hoort wel waterdicht te zijn maar geloof dat het een fabricage fout is. Dus de volgende zou wel waterdicht zijn.
[/quote]

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 21:40

nitouche schreef:
[

gelukkig regent het maar weinig de laatste tijd

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 01:16

ik heb in prencipe goede ervaringen met piaffe! altijd netjes op tijd enz.. heb laast bontje besteld voor ohz
nee ik ben er wel tevereden over!